جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 31351
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

رژیم صهیونیستی به دنبال توطئه و کارشکنی در مسیر مذاکرات است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به مذاکرات بین ایران و ۵+۱ گفت: در این مسیر شاهد کارشکنی­‌ها، توطئه­‌ها و مانع تراشی­‌های رژیم اشغالگر هستیم.
رژیم صهیونیستی به دنبال توطئه و کارشکنی در مسیر مذاکرات است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم، در جمع خبرنگاران از حضور پر شور مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد و اظهارداشت: دشمنان اسلام پس از غصب و اشغال قبله اول مسلمین، به کشورهای یمن و سوریه و سایر مناطق جهان هجوم آورده و امروز شاهد حضور رژیم اشغالگر در مناطق مختلف جهان هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید براینکه بر همه مردم دنیاست تا در برابر تجاوز به مظلومان واکنش نشان دهند، تصریح کرد: امروز موقعی که کودکان فلسطینی مورد تجاوز قرار می­‌گیرند و خانه­‌های آنها ویران می ­شود، هر انسان آزادی­خواه، نه تنها مسلمانان وظیفه دینی، الهی و انسانی خود می‌داند که در مقابل این ستمگری­‌ها از خود عکس العمل نشان دهند.

استاد حوزه علمیه حضور در راه­پیمایی روز جهانی قدس را عکس‌­العملی جدی در مقابل ستمگران و ظالمان دانست و عنوان کرد: پیام این راهپیمایی که می­شود به دنیا داد، این است که انسان­های آزاده دنیا باید در مقابل ظالمان و ستمگران بایستند و حامی و پناهگاه مظلومان باشند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به مذاکرات بین ایران و ۵+۱ خاطرنشان کرد: در این مسیر شاهد کارشکنی­‌ها، توطئه­‌ها و مانع تراشی­‌های رژیم اشغالگر هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: آموزه­‌های دینی به ما حکم می­‌کند در مقابل ظلم بایستیم و موضع بگیریم و حامی و پناهگاه مظلومان باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccs1q1.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما