دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 31401
فرماندار قم:

احزاب و تشکل‌های سیاسی در راستای حل مشکلات اجتماعی قم اقدام کنند

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم با اشاره به لزوم همکاری و مشارکت دستگاه های استان در راستای رفع مشکلات قم گفت: از احزاب و تشکل‌های سیاسی استان می‌خواهیم که در زمینه حل مشکلات اجتماعی استان قم گام بردارند.
احزاب و تشکل‌های سیاسی در راستای حل مشکلات اجتماعی قم اقدام کنند
به گزارش قم نیوز، رضا سیار شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی سرپرست استانداری قم با مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد اظهار داشت: شهر مقدس قم ،شهری با اهمیتی است که ازجایگاه ویژه ای برخوردار است که علت آن وجود بارگاه کریمه اهل بیت (ع) و مراجع تقلید است.

فرماندار قم با اشاره به سفر سال گذشته دولت یازدهم به شهر قم افزود: سفر سال گذشته ریاست جمهوری به شهر مقدس قم یکی از اتفاقات مهم این استان است که با استقبال بسیار خوب توسط مراجع و علما و اقشار مختلف مردم روبرو شد که این موضوع سبب می‌شود تا پشتیبان خوبی برای ادامه کار دولت باشد.

سیاربا اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان سال جاری بیان کرد: ما با مردم عهد بسته‌ایم که امانتدار آن‌ها باشیم و در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از رأی مردم پشتیبانی و صیانت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جلسات فرمانداری در راستای برنامه ریزی بهتر انتخابات سال جاری برگزار می‌شود عنوان کرد: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس وخبرگان رهبری آغاز شده و در این زمینه بخش نامه‌ها و اقدامات لازم جهت بهتر برگزار شدن آن در حال انجام شدن است.

فرماندار قم افزود: شهر مقدس قم با مشکلات زیادی رو برو است که ما در فرمانداری تلاش می‌کنیم تا مشکلات موجود را به خوبی رفع کنیم، درب فرمانداری به روی همه باز است و از احزاب و تشکل‌های سیاسی استان می‌خواهیم که در زمینه حل مشکلات اجتماعی استان قم گام بردارند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciz5ap.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما