پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : 31457
مدیرکل تامین اجتماعی قم:

۵ هزار کارگر ساختمانی قم تا پایان امسال تحت پوشش تامین اجتماعی قرار می‌گیرند‌

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از اخذ سهمیه بیمه ۵۰۰۰ کارگر ساختمانی در استان قم خبرداد و گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال تمام متقاضیان بیمه کارگران ساختمانی در قم تحت پوشش بیمه قرار گیرند.
۵ هزار کارگر ساختمانی قم تا پایان امسال تحت پوشش تامین اجتماعی قرار می‌گیرند‌
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی با اشاره به اینکه تعداد روحانی و طلبه بیمه شده در استان قم ‌۳۸ هزار نفر است، اظهارداشت: ‌در کل کشور تعداد ۱۰۶ هزار نفر از طلاب و روحانیون تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با اشاره به اجرای طرح‌های الکترونیک در استان قم افزود: در این طرح ۱۲ نوع خدمات الکترونیک توسط شعب ارائه می‌شود و در همین راستا از ۶۰۰ هزار سفر درون شهری مراجعان سازمان کاسته شده است.

وی همچنین از اخذ سهمیه بیمه ۵ هزار کارگر ساختمانی در استان قم خبرداد و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا پایان امسال تمام متقاضیان بیمه کارگران ساختمانی در قم تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم از اجرای طرح ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی کارفرمایان در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح مدت زمان ابلاغ و اعتراض بیمه‌ای کارفرمایان به احکام مطالباتی از ۶۰ روز به ۴۸ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjaxet.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما