چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : 31567
استاندار سابق قم:

۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم اختصاص یافت

قم نيوز : قم نیوز: یکی دیگر از فعالیت‌های هم صورت گرفته، پی گیری استفاده از بودجه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به قم است که مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان به قم از محل این سفر پر برکت اختصاص یافته است و پروژه‌های مصوب آن با سرعت در حال پی گیری است.
۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم اختصاص یافت
به گزارش قم نیوز، محمد صادق صالحی منش که در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه قم سخن می‌گفت، با اشاره به فعالتیت صورت گرفته در دوران استانداری خود گفت: در این مدت فعالیت‌های مهمی چون برگزاری اجلاس جهانی ضد تکفیر با محوریت آیت الله مکارم شیرازی و اخذ وام از بانک جهانی توسعه اسلامی برای توسعه فاضلاب قم از جمله کارهای عمده صورت گرفته است.

استاندار سابق قم افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های هم صورت گرفته در قم، پی گیری استفاده از بودجه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به قم است که مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان به قم از محل این سفر پر برکت اختصاص یافته است و پروژه‌های مصوب آن با سرعت در حال پی گیری است.

صالحی منش بهره برداری از ۸ هزار واحد مسکن مهر و تکمیل اتوبان قم گرمسار به عنوان دستاوردهای استانداری قم در دوران مدیریت خود نام برد و تصریح کرد: پروژه‌های متعددی در این ایام در قم کامل شد و به وضع درمان، ورزش و جاده‌های توجه خوبی صورت گرفت و از سوی دیگر احیای بافت تاریخی نیز مد نظر مدیریت استان قم بود.

استاندار سابق قم از سفرهای خارجی خود در دوران مدیرتی استانداری قم یاد کرد و افزود: شورای تأمین استان در دو سال گذشته فعال بود و تقریباً مسئله امنیتی خاصی نداشتیم. از سوی دیگر پس از گذشت ۸ سال که همه پیوندها میان مرجعیت و دولت گسسته شده بود، ارتباط خوبی میان دولت و مرجعیت به وجود آمد و جناب صادقی، از این ارتباط به خوبی برای توسعه استان قم بهره مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: کسی که استاندار قم می‌شود، مورد تأیید دولت است و معنا ندارد که گفته شود از کدام جناح است یا با کدام جناح مشکل دارد. استاندار قم می‌خواهد برای قم کار انجام دهد و باید با همدلی و همزبانی با وی همراهی کرد و باید اجازه داد تا سکان امور را به دست گیرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbzsbf.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما