شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 30948
منبع : روابط عمومی وامور بین الملل استانداری قم
ديدار استاندار قم با خانواده معظم شهدا

استاندار قم با خانواده شهیدان مهدی برقعی و محسن لاجوردی ديدار كرد

استاندار قم با خانواده شهیدان مهدی برقعی و محسن لاجوردی ديدار كرد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در این دیدارها بر رسیدگی و سرکشی مداوم از خانواده معظم شهدا توسط مديران دستگاه هاي اجرايي تاكيد كرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استقامت و صبر والدين شهدا را مایه پیروزی های نظام اسلامی در عرصه های مختلف دانست و افزود: همه دستگاه ها بویژه استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت خانواده شهدا هستند.

وی با اشاره به سختی های دوران جنگ و از خودگذشتگي ايثارگران ادامه داد : مظلومیت شهدا در دفاع و پایمردی در مقابل دشمنان در هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا این آب وخاک از شر دشمنان در امان بماند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش حمايت هاي معنوي و مادي از خانواده های معظم شهدا را اولویت کاري مسئولان دانست و با اشاره به طرح كشوري بازسازی و تکمیل آرامگاه شهدا خاطرنشان كرد: اميدواريم با همت بنياد شهيد و كمك ساير دستگاه هاي اجرايي شاهد اجراي هرچه سريعتر آن باشيم.

در پایان این دیدار ها استاندار قم با اعظای لوح تقدیر از خانواده شهیدان برقعی و لاجوردی تقدیر بعمل آورد.

لازم به ذکر است که شهید مهدی برقعی در عملیات والفجر ۴ در منطقه پنجوین عراق در سال ۱۳۶۲ و براثر اصابت خمپاره به شهادت رسید و شهید محسن لاجوردی نیر در سال ۱۳۶۲ و در عملیات والفجر ۴ در منطقه سلیمانیه عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdjn0s.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما