پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 31568
منبع : روابط عمومی سپاه استان قم
فرمانده سپاه استان قم در بازدید از اردوی جهادی تاکید کرد:

لزوم همت مضاعف مسؤولان برای ساخت مناطق محروم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه استان قم در بازدید از اردوی جهادی بر لزوم همت مضاعف مسؤولان برای ساخت مناطق محروم تأکید کرد.
لزوم همت مضاعف مسؤولان برای ساخت مناطق محروم
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) استان قم در لحظات اولیه حضور جهادگران جبهه جهادی منتظران خورشید در روستاهای استان قم حضور یافته و از نزدیک با مردم و جهادگران گفتگو کرد.

مهدوی نژاد در روستای ایلخ بولاغی ضمن بازدید از درمانگاه دندانپزشکان و پزشکان جهادگر بیان کرد: اردوهای جهادی نعمت الهی است که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد گردیده و بسیج و سپاه همواره مکلف به تقویت و توسعه این حرکت ارزنده می باشند.

وی با ابراز تأسف و هم دردی از محرومیت مردم این روستا تاکید کرد: لزوم همت و کار مضاعف از سوی مسؤولان برای ساختن روستاها و مناطق محروم بیش از هر زمان دیگری احساس می شود تا بتواند الگوی انقلاب اسلامی را کامل کند.

فرمانده سپاه استان قم ضمن تشکر از جبهه جهادی منتظران خورشید در ارائه خدمات همه جانبه به اهالی روستا در استانهای مختلف بیان کرد: به گفته امام خمینی(ره)، ما خادم مردم و مردم ولی نعمتان ما هستند که هر چه خدمت کنیم باز هم کم است و بایستی همیشه شهرنشینان الگوی گروههای جهادی را برای خدمت رسانی در سال مورد توجه قرار داده و به مناطق محروم بیایند.

گفتنی است سردار مهدوی نژاد که در این بازدید جانشین سپاه استان قم و مسئول بسیج سازندگی قم نیز وی را همراهی می کردند با جانباز حسین عباسی در روستای انجیرلی دیدار نموده و در روستای عباس آباد نیز حضور یافت و از کلیه عرصه های عمرانی– پزشکی– هنری– آموزشی– ورزشی و فرهنگی ۱۴۰ نفر از رزمندگان جبهه منتظران خورشید بازدید نمودند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc4pq1.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما