پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 31579
لاریجانی در دیدار با شهردار قم:

تکمیل پروژه متروی قم در دستور کار شهرداری باشد‌

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی تکمیل و اتمام پروژه متروی قم را مورد توجه قرار داد و گفت: شهر قم در چند سال اخیر بسیار گسترده و پر جمعیت شده و این شرایط اجرا و اتمام پروژه مترو را ضروری کرده است.
تکمیل پروژه متروی قم در دستور کار شهرداری باشد‌
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی صبح امروز در دیدار با شهردار قم، با اشاره به سوابق کاری سقائیان نژاد در شهرداری اصفهان، اظهارداشت: در بحث شهرسازی قم دچار مشکلات و عقب‌ماندگی‌هایی هستیم به‌ویژه در بحث پروژه‌هایی همچون مترو، منوریل و ناوگان شهری کارها به سختی پیش می‌رود البته همه مدیران به کار شما امیدوار هستند تا یک شهر نمونه ساخته شود.

رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه قم یک شهر بین المللی است، افزود: قطعا مراجع و علما علاقمند به کمک رسانی به شهرداری برای توسعه قم هستند.

وی تکمیل و اتمام پروژه متروی قم را مورد توجه قرار داد و تصرح کرد: شهر قم در چند سال اخیر بسیار گسترده و پر جمعیت شده و این شرایط اجرا و اتمام پروژه مترو را ضروری کرده است، از طرفی دیگر در برخی مناطق شهر مانند پردیسان با کمبود خدمات شهری روبرو هستیم که در این حوزه شهرداری باید تدبیر مناسبی بیندیشد.

لاریجانی با بیان اینکه در بحث پروژه مترو قم نیز بیش از ۳ میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته و منابع آن واریز شده است، عنوان کرد: قطعا در آینده‌ای نزدیک ۳ یا ۴ ایستگاه مترو در قم افتتاح می‌شود.

شهردار قم نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت پروژه منوریل قم اظهارداشت: در بحث منوریل برخی کارها صورت گرفته و برای افتتاح ۶ کیلومتر از این خطوط به اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: قطعا برای توسعه شهر قم به حمایت شما نیازمند هستیم و من در اینجا قول می‌دهم که در این شهر هر ماه یک پروژه افتتاح یا کلنگ زنی شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceon8x.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما