جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 31598
مسئول ورزش‌ بخش‌های تابعه استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های جشنواره ورزش روستایی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول ورزش‌ بخش‌های تابعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از معرفی تیم‌ها و نفرات برتر جشنواره ورزش روستایی در قم خبر داد.
معرفی برترین‌های جشنواره ورزش روستایی در قم
به گزراش قم نیوز، احمد کشوری‌فرد اظهار کرد: ورزش روستایی در بخش‌های سلفچگان، خلجستان، مرکزی، جعفرآباد و کهک با دایر بودن اداره ورزش و جوانان در هر بخش و همچنین فعالیت هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی در جریان است.

وی ادامه داد: تعامل خوب و سازنده‌ای بین اداره ورزش و جوانان، مسئولین بخش‌ها و همچنین هیئت‌های مستقر در بخش‌ها وجود دارد و این اتفاق مهم و مثبت موجب شده تا ورزش روستایی در نقاط مختلف قم رونق خوبی داشته باشد و ورزشکاران مستعدی نیز از دل این بخش‌ها و روستاها شناسایی کنیم.

مسئول ورزش‌ بخش‌های تابعه اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در بخش مرکزی قم، اضافه کرد:‌ علاوه بر برگزاری مسابقات، شاهد برپایی کلاس‌های آموزشی رشته‌های مختلف ورزشی در بخش مرکزی قم به ویژه در ماه مبارک رمضان بودیم.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نیز چند رویداد ورزشی روستایی در قم برگزار شد، ابراز کرد: تمام این رویدادهای ورزشی به همت اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی طراحی و در ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا درآمده است.

کشوری‌فرد در ادامه راجع به رشته‌های مسابقات ورزشی برگزار شده در این جشنواره ورزشی، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر اجرایی اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی، مسابقات در رشته های فوتسال و والیبال و در سه منطقه لنگرود، قنوات و جنت آباد برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر ورزشکاران و علاقمندان به ورزش برای حضور در این جشنواره، افزود: این جشنواره ورزشی با حضور ۳۳ تیم و با حضور بیش از ۳۵۰ نفر شرکت کننده در قالب تیم‌های مختلف ورزشی برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

مسئول ورزش‌ بخش‌های تابعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: تیم‌های لنگرود و خورآباد فینالیست‌های مسابقات فوتسال بودند در حالی که این بازی‌ها به میزبانی سالن ورزشی شهدای لنگرود برگزار شد و این دو تیم در پایان رقابت ۱۷ تیم به فینال راه یافتند.

وی یاد آور شد: در پایان مسابقات فوتسال جشنواره ورزش روستایی در بخش مرکزی قم تیم جنت آباد با کسب برتری مقابل حریف خود در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب قهرمانی شد، ضمن اینکه تیم فوستال کفش شروین به نایب قهرمانی به کار خود پایان داد و تیم فوتسال حسین‌آباد سوم شد.

کشوری‌فرد در ادامه به برگزاری مسابقات والیبال اشاره کرد و افزود: برای شرکت در مسابقات والیبال شش تیم اعلام آمادگی کرده بودند و بازی‌ها در سالن شهدای‌جنت آباد به انجام رسید و در نهایت تیم‌های جنت آباد، کفش شروین و حسین‌آباد موفق به کسب عناوین برتر و مقام های اول تا سوم مسابقات شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی اجرا شده در بخش مرکزی، ابراز کرد: اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های ورزشی مختلف را برنامه ریزی و در سالن های ورزشی شهدای شهر قنوات برگزار کرد و شاهد حضور بانوان قم در کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های کونگ‌فو، کاراته و والیبال با حضور ۹۵ شرکت کننده بودیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfctdm.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما