پنجشنبه ۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 3170
با شکست در آزمون دانشگاه آزاد؛

جهش ترابری به پرتگاه سقوط نزدیک‌تر شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال جهش ترابری قم با قبول شکست خفیف خانگی مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تهران یک پله به پرتگاه سقوط نزدیک‌تر شد.
جهش ترابری به پرتگاه سقوط نزدیک‌تر شد
به گزارش قم نیوز، تمام علاقمندانی که برای تماشای هشتمین بازی خانگی تیم بسکتبال جهش ترابری قم به سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آمده بودند، در پایان دو ساعت تماشای این دیدار با نگرانی و اضطراب از سرنوشت نماینده شهرشان سالن مسابقه را ترک کردند.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم در هشتمین بازی خانگی خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که نخستین بازی هفته چهاردهم نیز محسوب می‌شد، مقابل شاگردان مهران حاتمی در تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران شایسته باخت نبود زیرا تنها با اختلاف یک امتیاز نتیجه را واگذار کرد و به باختی دیگر در لیگ برتر تن داد.

مسابقه تیم‌های جهش ترابری قم و دانشگاه آزاد اسلامی تهران از حساسیت و البته هیجان و جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و دو تیم بدون شک یکی از زیباترین بازی‌های هفته چهاردهم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را به نمایش گذاشتند.

در این دیدار نماینده قم که هر هفته بیش از گذشته خطر سقوط به لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور را در مقابل چشمان مربیان و بازیکنان خود احساس می‌کند، در تلاش برای اینکه از انتهای جدول رده بندی فاصله بگیرد، بازی قابل تقدیری از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست از تیم قدرتمندی دانشگاه آزاد اسلامی تهران امتیاز بگیرد.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم این هفته نیز در شرایطی دیداری خانگی مقابل تیم مدعی و بالانشین دانشگاه آزاد اسلامی تهران را واگذار کرد که در بیشتر دقایق بازی تیم برتر میدان بود و حتی در دو کوارتر این دیدار موفق به شکست تیم دانشگاه آزاد شد.

شاگردان سیدعباس آقاکوچکی که سخت تلاش می‌کردند با پیروزی در این دیدار از انتهای جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور جدا شوند اما در کوارتر نخست این دیدار این دانشگاه آزاد بود که توانست میزبان را با نتیجه قاطع ۲۴ بر ۹ از پیش رو بردارد.

در کوارتر دوم این دیدار بازیکنان تیم بسکتبال جهش ترابری قم کمی به خود آمدند و با تغییرات تاکتیکی سید عباس آقاکوچکی سرمربی این تیم، جهش ترابری قم موفق شد کنترل بهتری بر جریان بازی داشته باشد و حریف را ۱۹ بر ۱۳ مغلوب بازی خوب خود کند.

بازی نزدیک جهش ترابری قم و دانشگاه آزاد اسلامی تهران در کوارتر سوم نیز با برتری تیم بسکتبال جهش ترابری همراه بود و این تیم ۱۵ بر ۱۴ حریف را با شکست مواجه کرد تا گام بلندی برای کسب پیروزی در این دیدار خانگی برداشته باشد.

اما کوارتر چهارم این دیدار نسبت به زمان های قبلی از حساسیت بیشتری برخوردار بود و در حالی که جهش ترابری قم با دو امتیاز در فاصله دو ثانیه به پایان بازی از حریف پیش بود با خطای یکی از بازیکنان این تیم، داور خطا به سود تیم دانشگاه آزاد اعلام کرد و این تیم صاحب سه ضربه آزاد شد و با به ثمر رسیدن هر سه ضربه تیم دانشگاه آزاد، این تیم موفق به شکست تیم بسکتبال جهش ترابری قم شد اما نکته جالب این است که جهش ترابری وقت چهارم بازی را با حساب ۲۹ بر ۲۲ از حریف برده بود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.mq1a2bqsxla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
حداقل بنویس با کمک داور