?>?> آمادگی جهش ترابری قم برای نیم فصل دوم لیگ برتر | قم نیوز
سه شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 2582
آقاکوچکی خبر داد:

آمادگی جهش ترابری قم برای نیم فصل دوم لیگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: تجربه بازیکنان ما در نیم فصل نخست لیگ برتر کم بود و همین موضوع کارمان را سخت کرد.
آمادگی جهش ترابری قم برای نیم فصل دوم لیگ برتر
به گزارش قم نیوز، سیدعباس آقاکوچکی امروز در مورد وضعیت تیم بسکتبال جهش ترابری قم برای حضور در نیم فصل دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و به نظر من در وضعیت خوبی هستیم تا از آغاز نیم فصل دوم با توان بیشتر به مصاف حریفان برویم.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم افزود: تیم ما فصل گذشته در لیگ برتر بسکتبال ششم شد و طبعاً انتظارات مردم را بالا برد و همین موضوع کارمان را سخت‌تر می‌کند ولی هدف ما در گام نخست از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال برتری مقابل پویا تهران است.

وی تاکید کرد: تبدیل جهش ترابری به یک تیم قوی لیگ برتری در دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور و پس از آن حضور در جمع هشت تیم برتر مسابقات مهم‌ترین هدف ما در دور برگشت لیگ برتر است.

آقاکوچکی عنوان داشت: در میانه راه نیم فصل نخست رقابت‌ها یک بازیکن خارجی خوب را جذب کرده‌ایم که این بازیکن با عملکرد خوب خود کمک زیادی به تیم کرده است و با همت و تلاش بیشتر می‌توانیم به حضور در بین هشت تیم اول لیگ هم امیدوار باشیم.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم در حالی خود را آماده نیم فصل دوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور می‌کند که در آخرین و یازدهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور جمعه گذشته مقابل همیاری شهرداری زنجان، تیم تازه صعود کرده از لیگ دسته اول به لیگ برتر تن به شکست داد.

دیدار دو تیم جهش ترابری قم و همیاری شهرداری زنجان از هفته یازدهم و پایانی دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و با حساب ۶۸ بر ۶۶ به نفع بسکتبال همیاری شهرداری زنجان پایان یافت، ضمن اینکه این بازی ششمین دیدار خانگی شاگردان سید عباس آقا کوچکی در تیم جهش ترابری قم بود که به پنجمین باخت آنها در خانه و دهمین شکست آنها در نیم فصل نخست لیگ برتر انجامید.

این مسابقه حساس در حالی با برتری تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان به پایان رسید که از شاگردان سید‌عباس آقا‌کوچکی انتظار می‌رفت به شکلی ظاهر شوند که نماینده بسکتبال قم را به دومین پیروزی متوالی خود در خانه برسانند اما اینگونه نشد و جهش ترابری قم در هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به باخت دیگری راضی شد.

تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان که از ۱۰ بازی قبل خود تنها یک امتیاز بیشتر از تیم بسکتبال جهش ترابری قم اندوخته بود، در حالی ششمین دیدار خانگی خود در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را با شکست برابر همیاری شهرداری زنجان صدرنشین لیگ برتر به پایان رساند که در هفته‌های گذشته در سه بازی خانگی خود مغلوب بانک سامان تهران، ذوب آهن اصفهان و لوله سبز آ.‌اس شیراز شد و مقابل تیم پتروشیمی بندر امام به پیروزی دست یافت.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم در نخستین مسابقه خود از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه آینده به مصاف پویا تهران می‌رود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.varct1awrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما