يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 4588
در هفته پایانی مرحله گروهی صورت می‌گیرد؛

مصاف جهش ترابری قم با همیاری شهرداری زنجان

قم نيوز : قم نیوز: در هفته پایانی مرحله گروهی جهش ترابری قم به مصاف همیاری شهرداری زنجان می‌رود.
مصاف جهش ترابری قم با همیاری شهرداری زنجان
به گزارش قم نیوز، تنها یک هفته به پایان بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و طی آن ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر آخرین تلاش‌های خود را برای کسب بهترین جایگاه پیش از آغاز مرحله پلی آف انجام می‌دهند.

در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم و پایانی از مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور این هفته شش مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می‌شود که بدین ترتیب مرحله پلی آف پیش روی تیم‌های لیگ برتری خواهد بود.

اما این بازی در شرایطی به انجام می‌رسد که طی آن جهش ترابری قم در حالی به میهمانی تیم همیاری شهرداری زنجان می‌رود که هفته گذشته در بازی خانگی شکستی دیگر برای این تیم رقم خورد و مقابل میهمان خود به شکست سنگین ۱۰۵ به ۷۹ تن داد.

هفدهمین شکست این فصل تیم بسکتبال جهش ترابری قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور باخت تلخی بود و موجب شد تا نماینده بسکتبال قم کم روحیه‌تر از گذشته با اندوخته ۲۳ امتیازی خود در انتهای جدول ره بندی رقابت‌های لیگ برتر این فصل قرار بگیرد.

در حالی که تنها یک هفته به پایان بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باقی مانده است، جهش ترابری قم یک بازی معوقه با تیم بسکتبال مهرام تهران و یک بازی از هفته بیست و دوم با تیم همیاری شهرداری زنجان خواهد داشت که هر دو بازی در خارج از خانه برگزار می‌شود.

در پایان دیدارهای مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هشت تیم بالای جدول رده بندی به مرحله پلی آف برای کسب عنوان قهرمانی و رده بندی اول تا هشتم صعود می‌کنند که البته در بین آنها قطعا خبری از تیم بسکتبال جهش ترابری قم نخواهد بود.

اما در سوی دیگر مرحله پلی آف چهار تیم پایین جدول رده بندی یعنی تیم‌های نهم تا دوازدهم جای دارند که این چهار تیم بازی‌های خود را شبیه به پلی آف بالای جدولی‌ها برای تعیین دو تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌کنند.

جهش ترابری قم در این فصل نتوانست مانند راه و ترابری قم در فصل گذشته نتایج خوبی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور کسب کند اما هنوز بخت اندکی در مرحله پلی آف برای بقای این تیم و حفظ سهمیه بسکتبال قم در لیگ برتر باقی مانده است.

این تیم در این فصل از ۲۰ بازی انجام شده خود تا این هفته از پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تنها در سه مسابقه موفق به کسب پیروزی شده است که از این تعداد پیروزی دو بار در خانه و یک بار در خارج از خانه طعم برد را چشیده است.

شاگردان سیدعباس آقاکوچکی در خانه موفق به شکست تیم‌های همشهری صنایع پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی بندر امام شده‌اند که در نوع خود نتایج جالب توجهی بود در حالی که این تیم در خارج از خانه تنها موفق به شکست تیم بسکتبال پویا تهران شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.79trak9n7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما