شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 31753

برنامه هفته جاری حرم بانوی کرامت

قم نيوز : قم نیوز: برنامه های فرهنگی و تبلیغی دهم تا شانزدهم مردادحرم مطهر حضرت معصومه(س) از سوی مدیریت آستان مقدس اعلام شد؛ خطیب جمعه این هفته قم آیت الله حسینی بوشهری است.
برنامه هفته جاری حرم بانوی کرامت
به گزارش قم نیوز، برنامه های فرهنگی و تبلیغی هفته جاری( دهم تا شانزدهم مرداد) حرم مطهر حضرت معصومه(س) از سوی مدیریت آستان مقدس اعلام شد.

بر اساس این گزارش، سخنرانی پیش از اذان ظهر و بیان احکام به وسیله حجج اسلام ابراهیمی فر، سعیدیان، آمره و علیزاده صورت می گیرد.

همچنین در راستای پاسخگویی به پرسش های زائران و مجاوران حرم مطهر، برنامه زمزم معرفت همه روزه با حضور کارشناسان برجسته یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود که در هفته جاری حجج اسلام تراشیون، رستم نژاد ، وحید پور ، ملکی، محمدی و فوادیان در این برنامه حضور پیدا می کنند.

بعد از نماز مغرب و عشا نیز حجج اسلام ماندگاری، تراشیون، مؤمنی، رفیعی، میرزا محمدی و حسین زاده با موضوعاتی همچون تربیت از منظر قرآن، شرح فرازهایی از صحیفه سجادیه و تفسیر قرآن کریم به ایراد سخن می پردازند.

دعای توسل سه شنبه شب از سوی هیأت جانبازان استان قم و زیارت عاشورا پنجشنبه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت الاسلام مرتضوی و با نوای علی اکبر بهنام فر قرائت می شود، همچنین نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح به وسیله حجت الاسلام مرتضوی اجرا می شود.

دعای کمیل پنج شنبه شب در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی و قرائت حجت الاسلام میرزا محمدی برگزار می شود، همچنین زیارت جامعه کبیره پنجشنبه شب ساعت ۲۲:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) به وسیله حجت الاسلام شهیدی قرائت می شود.

در صبح روز جمعه نیز مراسم معنوی دعای ندبه با سخنرانی و قرائت حجت الاسلام محمدپور برگزار می شود، همچنین خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قم به وسیله آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور ایراد خواهد شد.

گفتنی است، برای استفاده هرچه بیشتر زائران و مجاوران حرم مطهر خدمات ویژه فرهنگی همانند اجرای برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان، شخصیت شناسی حضرت معصومه(س)، مشاوره و پاسخگویی به سؤالات، حرم گردی، مسابقه، نمایشگاه، موزه و کتابخانه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcipyap.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما