پنجشنبه ۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 3182
استاندار قم تاکید کرد؛

ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری و متناسب‌سازی آن با ویژگی‌ها و هویت شهر قم تاکید کرد.
ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام  محمدحسین موسی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم، با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی، گفت: یوم‌الله ۹ دی با نمایان ساختن اوج بصیرت دینی مردم ولایی ایران اسلامی در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شد.

وی حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی ایران اسلامی را موجب اقتدار نظام و متاثر از درایت و تدبیر مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: یوم‌الله ۹ دی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت بزرگداشت و زنده‌نگه داشتن یوم‌الله به یادماندنی ۹ دی خاطرنشان کرد: ۹ دی برگ زرین دیگری در نمایان ساختن تبعیت از ولایت فقیه و بیعت دوباره با امام و رهبری بود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون راهنمایی و رانندگی و نقش آن در انضباط اجتماعی تصریح کرد: قانون راهنمایی و رانندگی متناسب با شرایط گذشته کشور بود و تغییر این قانون متناسب با وضعیت کنونی کشور ضرورت داشت.

حجت‌الاسلام موسی‌پور تصویب و اجرای قانون مرحله دوم راهنمایی و رانندگی را اقدامی مثبت از مجلس شورای اسلامی و دولت عنوان کرد و افزود: برای تاثیرگذاری مطلوب این قانون و کاهش جرایم و افزایش انضباط اجتماعی باید به مجریان آموزش‌های لازم ارائه شود تا بتوانند به خوبی این قانون را در جامعه اجرایی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مجریان باید نسبت به قانون جدید و اهداف آن توجیه شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هدف اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی کاهش جرایم، تصادفات و افزایش انضباط اجتماعی است، باید با اطلاع‌رسانی مطلوب و تبلیغات رسانه‌ای رعایت این قانون را به فرهنگ عمومی تبدیل کرد.

استاندار قم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت ساماندهی مناظر فرهنگی و تبلیغی ورودی‌های شهر قم، تصریح کرد: متولیان این امر باید متناسب با جایگاه و شانیت شهر قم تبلیغات شهری و ورودی‌ها را تغییر دهند.

گفتنی است در این جلسه سند توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قم نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.cdmiw6dy0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما