پنجشنبه ۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 3184
غروی خبر داد:

اختصاص ۴ هزار سهمیه عمره به حوزه‌های علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران کشور از اختصاص سهمیه ۴ هزار نفری به منظور اعزام طلاب، اساتید و کادر حوزه‌های علمیه خواهران به سفر عمره خبر داد.
اختصاص ۴ هزار سهمیه عمره به حوزه‌های علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز، رحیمه غروی با بیان اینکه هر ساله تعداد قابل توجهی از طلاب حوزه‌های علمیه خواهران با استفاده از سهمیه اختصاصی به سفر معنوی عمره اعزام می‌شوند گفت: امسال در حال فراهم کردن مقدمات اعزام حدود ۴ هزار نفر به سفر عمره هستیم.

وی زمان احتمالی اعزام کاروان‌های عمره حوزه‌های علمیه خواهران را ماه‌های ابتدایی سال آینده ذکر کرد و افزود: با توجه به قوانین کشور عربستان که مانع از ورود بانوان مجرد بدون محرم می‌شود، شرط تشرف به همراه همسر برای تمام متقاضیان تشرف حوزه‌های علمیه خواهران لحاظ شده است.

مدیر تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه ثبت نام اولیه متقاضیان تشرف به عمره انجام شده است اظهار داشت: سهمیه‌های اصلی و ذخیره تشرف به عمره تعیین شده و به زودی به مدارس علمیه سراسر کشور اعلام خواهد شد.

غروی افزود: برخی اولویت‌ها و امتیاز‌ها نیز برای متقاضیان تشرف به عمره در نظر گرفته شده است.

وی این اولویت‌ها و امتیاز‌ها برای حافظان کل و نصف قرآن کریم، خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان بالای ۳۰ درصد جانبازی، طلابی که سال تحصیلی آخر خود را می‌گذرانند و کسانی که تاکنون به سرزمین وحی مشرف نشده‌اند در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.6nxt23nzkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما