پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 31861
منبع : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

اصحاب رسانه نقش بی بدیلی در تعمیق فرهنگ زیست محیطی در جامعه دارند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: قطعا نقش و حضور موثر خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه در تعمیق فرهنگ زیست محیطی در جامعه بی بدیل است.
اصحاب رسانه نقش بی بدیلی در تعمیق فرهنگ زیست محیطی در جامعه دارند
به گزارش قم نیوز، سید رحمان دانیالی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در پیامی ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت اصحاب رسانه در افزایش آگاهی و بصیرت در جامعه، همکاری و مشارکت خبرنگاران در تحقق اهداف و به ثمر رسیدن تلاش ها در عرصه حفظ و حراست از محیط زیست را بسیار با اهمیت دانست.

بر اساس این گزارش، در پیام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه آمده است: ۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي، روز پاسداشت قلم، روز حق گویی و حق جویی و روز ایثار و جهاد برای رسیدن به جامعه ای سرشار از آگاهی و بصیرت است.

روز خبرنگار بهترین بهانه است تا بار دیگر به جامعه خبری کشورمان و خبرنگاران تلاشگر و بی ادعای شهر کریمه اهل بیت(س) خداقوت و دست مریزاد بگوییم و تلاش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای که در مسیر تولید و انتشار اخبار و اطلاعات درست و بهنگام از هیچ کوششی دریغ نمی کنند را پاس بداریم.

بدون تردید نقش و حضور موثر و مشارکت دلسوزانه و متعهدانه اصحاب محترم رسانه در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به لایه ها و سطوح مختلف اجتماعی، تعمیق فرهنگ زیست محیطی در جامعه و جلب مشارکت عمومی در حفظ و حراست از محیط زیست بی بدیل است.
از این رو امیدواریم با تکیه بر نقش موثر رسانه ها در فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه، بتوانیم برای حفاظت از محیط زیست میهن عزیزمان و جبران تخریب های گسترده و عقب ماندگی های انباشته در این حوزه، با همدلی و همفکری آحاد جامعه بتوانیم گام های مثبت و موثری برداریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcizvap.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما