سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 31921

مراسم وداع با شهید هشت سال دفاع مقدس در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نگار: مراسم باشکوه وداع با پیکر شهید رحمت اله عربلو، از شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور گسترده خانواده شهدا و مردم شهید پرور قم و مسئولان بنیاد شهید وامور ایثارگران قم برگزار شد.
مراسم وداع با شهید هشت سال دفاع مقدس در قم برگزار شد
به گزارش قم نگار، این مراسم با حضور گسترده مردم شهید پروراستان قم، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان استانی در مسجد شهید مصطفی خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که همزمان با سال روز شهادت امام صادق (ع) برگزار شد حاضران ضمن عزاداری و قرائت فاتحه، با آرمانهای رفیع شهدا تجدید میثاق کردند و پیکر مطهر شهید ۱۸ ساله دوران هشت سال دفاع مقدس را به صورت نمادین از بنیاد شهید وامور ایثارگران تا دفتر مقام معظم رهبری در قم تشییع نمودند.

شهید رحمت الله عربلو متولد سال ۱۳۴۳ در قم در ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ هنگامی که ۱۸ سال داشت، در عملیات محرم در منطقه دهلران به شهادت رسید و نام پرافتخارش در زمره شهدای مفقودالاثر ثبت شد.

پس از انتقال ۷۶ شهید به کشور و انجام آزمایشات دی. ان‌. ای از خانواده معظم شهید و تطبیق مدارک موجود با هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، هویت شهید شناسایی شد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfy1dm.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما