پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : 31954
آیت الله نوری همدانی در دیدار با سفیر عراق:

حفظ وحدت مسلمانان مهمترین راه مقابله با نقشه مستکبران است

قم نيوز : قم نگار: استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه حفظ وحدت از مهم‌ترین رازهای بدست آوردن پیروزی و مقاومت است، گفت: پیروزی و مقاومت ما زمانی بیشتر می‌شود که وحدت بیشتری با یکدیگر داشته باشیم.
حفظ وحدت مسلمانان مهمترین راه مقابله با نقشه مستکبران است
به گزارش قم نگار، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با سفیر جدید عراق در ایران با اشاره به اینکه امروز جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند اظهار داشت: عراق به این دلیل که در مقابل استکبار و داعش ایستاده است دارای جایگاه مهم و ویژه‌ای در زمان کنونی است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه زمان شناسی از مسائل مورد تاکید اهل بیت (ع) است افزود: امروز بیش از گذشته دو جبهه حق و باطل مقابل هم قرار گرفته اند و با توجه به این مسئله مسئولان باید با هوشیاری به انجام وظایف خود بپردازند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم زمان‌شناسی در شرایط امروز جهان افزود: کسانی که جایگاهی خاص در جامعه امروز دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت از مهم‌ترین رازهای بدست آوردن پیروزی و مقاومت است گفت: پیروزی و مقاومت ما زمانی بیشتر می‌شود که وحدت بیشتری با یکدیگر داشته باشیم.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: جبهه حق همیشه در مقابل جبهه باطل، کفر و نفاق در حال جهاد است و این راه همچنان ادامه دارد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه موضوع مقاومت از مسائل مهم در جهان است عنوان کرد: مستکبران همه تلاش خود را برای از بین بردن وحدت میان مسلمانان و کشورهای اسلامی انجام داده‌اند و با این کار به دنبال تحقق اهداف خود هستند.

وی با اشاره به برخوردهای شدیدی که کشورهای عراق، سوریه، لبنان و فلسطین با مستکبران داشته‌اند خاطرنشان کرد: در جامعه امروزی مسئله شیعه و سنی اهمیت ندارد. آنچه مهم است وحدت است و ما با هرکسی مخالف این وحدت باشد و به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان باشد مخالفت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcba9bf.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما