شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 3197
شفاعتی:

موفق به کسب جواز صعود به مرحله دوم شدیم

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم ما در مرحله گروهی در جدال با رقبایی که هر کدام ادعای کسب عنوان قهرمانی داشتند، نتایج بسیار خوبی گرفت چرا که موفق به کسب جواز صعود به مرحله دوم نیز شدیم.
موفق به کسب جواز صعود به مرحله دوم شدیم
به گزارش قم نیوز، سمانه شفاعتی تصریح کرد: تیم ما در مرحله گروهی در جدال با رقبایی که هر کدام ادعای کسب عنوان قهرمانی داشتند، نتایج بسیار خوبی گرفت چرا که موفق به کسب جواز صعود به مرحله دوم نیز شدیم.

وی اضافه کرد: رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور در بخش بانوان با شرکت تیم‌های مختلفی از سراسر کشور به انجام رسید که تیم بانوان رده سنی امید قم نیز یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات بود و عملکرد امیدوار‌کننده‌ای داشت.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم افزود: میزبانی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور بر عهده هیئت والیبال استان مازندران بود و این مسابقات با شرکت ۲۰ تیم والیبال بانوان رده سنی امید از سراسر کشور در گروه‌های مختلف در بابل برگزار شد، با اینکه تیم قم نتوانست به جمع چهار تیم پایانی راه یابد اما برای ما مهم این بود که توانمندی والیبال بانوان قم را در این مسابقات به نمایش بگذاریم.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: تیم بانوان قم با ترکیبی متشکل از ۱۰ والیبالیست به همراه کادر فنی و سرپرست خود در مسابقات حضور یافت و برابر هر حریف خود در این رقابت‌ها با تمام توان برای کسب موفقیت به میدان رفت و ما صعود موفقیت آمیزی از مرحله گروهی داشتیم اما در مرحله دوم با قرعه سخت مواجه شدیم.

وی با اشاره به ترکیب تیم والیبال بانوان قم در این مسابقات افزود: برای تیم بانوان رده سنی امید هیئت والیبال استان قم در این دوره از پیکارها مهسا آراسته، نسرین خدایاری، منیره زارع، الناز سامانیان، فاطمه لک، آزاده ایل سعادتمند، نجمه دهکردی، فاطمه فرهادی، خدیجه میرزایی و سمانه داودی به میدان رفتند.

شفاعتی با اشاره کادر همراه تیم بانوان رده سنی امید هیئت والیبال قم، اعزامی به مسابقات والیبال بانوان رده سنی امید قهرمانی کشور بیان کرد: این تیم را خدیجه نامدار به عنوان سرمربی هدایت کرد و لیلا خزایی مربی این تیم بود.

وی با اشاره به ترکیب تیم والیبال بانوان رده سنی امید استان قم، ابراز کرد: بیشتر نفراتی که در این تیم عضویت داشتند از دختران با استعداد والیبالیست استان قم محسوب می‌شدند که سابقه حضور در رقابت‌های والیبال دختران قهرمانی کشور را دارند.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم ادامه داد: ما سال گذشته با تیم والیبال رده سنی نوجوانان دختر قم موفق به کسب مقام چهارم کشور شدیم و امسال بسیاری از همان نفرات، تشکیل دهنده تیم‌های جوانان و امید والیبال قم بودند و قطعا در آینده با اضافه شدن به تیم رده‌های سنی بالاتر از قم یک تیم قوی و مطمئن در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور تشکیل خواهند داد که می‌توانیم به قهرمانی نیز امیدوار باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.9bfurhb8ziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما