سه شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : 3321
نایب رئیس هیئت والیبال استان قم خبر داد:

حضور تیم والیبال بانوان قم در لیگ دسته یک

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت والیبال قم از آمادگی تیم والیبال بانوان برای شرکت در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور خبر داد.
حضور تیم والیبال بانوان قم در لیگ دسته یک
به گزارش قم نیوز، سمانه شفاعتی امروز تصریح کرد: نخستین دوره مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور قرار است در بهمن ماه با حضور تیم‌های ۱۲ استان به انجام برسد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در سه مرحله برگزار می‌شود، افزود: تیم‌های خوبی در مرحله اول این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و ۱۲ استان تیم‌های خود را برای شرکت در مرحله اول این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

نایب رئیس هیئت والیبال قم عنوان کرد: دور رفت این مسابقات روزهای هجدهم، نوزدهم و بیستم بهمن ماه با میزبانی سمنان در این شهر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب تیم‌های آباده شیراز، توابع تهران، شهر بابک اصفهان، کرمان، خراسان رضوی، سنندج، گیلان، ابهر تهران، هلال احمر قم، سمنان، مرکز رماتیسم تهران و کاشی سرامیک آباده شیراز در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور شرکت خواهند داشت.

شفاعتی با اشاره به کادر فنی تیم قم بیان کرد: خدیجه نامداری به عنوان مربی تیم بانوان قم را در این مسابقات همراهی خواهد کرد.

وی همچنین گفت: ندا زمانی، اعظم خدایاری، نسرین خدایاری، فاطمه عبدالکریمی، مهسا آراسته، زهره بهاری، سمانه شفاعتی، فاطمه لک، سمانه داودی، آزاده سعادتمند، حمیده عروجی، ناهید گلزاری و فاطمه گائینی‌ن‍‍‍ژاد نفراتی هستند که در تیم هلال احمر قم عضویت دارند.

وی عنوان کرد: برای حضور در این رقابت‌های ۱۸ بازیکن را به تیم دعوت خواهیم کرد و این امکان نیز وجود دارد بازیکنی از تیم کم و یا به فهرست اصلی تیم اضافه شود.

نایب رئیس هیئت والیبال قم افزود: دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک با حضور این ۱۲ تیم روزهای بیست ‌و ششم، بیست ‌و هفتم و بیست ‌و هشتم بهمن ماه به میزبانی شهر قم یا اصفهان انجام می‌شود و فینال این مسابقات نیز از هشتم تا دوازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

شفاعتی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مرحله اول مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور به بهترین شکل برگزار شود و تیم هلال احمر قم با کسب نتیجه خوب قدم به مرحله بعد بگذارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.unek49ne65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما