شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 31992
منبع : روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم
نماینده مردم قم در مجلس:

شبکه فاضلاب در شهر قم احداث شود

قم نيوز : قم نگار: نماینده مردم قم در مجلس بر لزوم احداث شبکه فاضلاب در شهر قم تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و کوشش دست‌اندرکاران و رفع موانع، این پروژه عظیم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
شبکه فاضلاب در شهر قم احداث شود
به گزارش قم نگار، احمد امیرآبادی در حاشیه بازدید از تصفیه خانه در حال ساخت فاضلاب قم احداث یکی از پیشرفته‌ترین و فنی‌ترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور را در قم کار بسیار بزرگی دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش دست‌اندرکاران و رفع موانع، این پروژه عظیم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین مشکلات و موانع اجرای این پروژه را مورد توجه قرار داد و برای پیگیری رفع مشکلات موجود قول مساعد داد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برخی از مناطق قم به علت رهاسازی فاضلاب‌های خانگی در معابر و انهار اظهارداشت: با اجرای پروژه‌های فاضلاب بهره‌مند از تسهیلات بانک توسعه اسلامی به وضعیت خوبی در خصوص بحث فاضلاب و رفع مشکلات در این زمینه در شهر خواهیم رسید.

حجت‌الاسلام آشتیانی نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر اجرای پروژه‌های استان دانست و گفت: با توجه به اینکه پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب قم یکی از پروژه‌های با اهمیت است از این پروژه بازدید و مشکلات و موانع این پروژه را مورد بررسی قرار دادیم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده است، عنوان کرد: پساب حاصل از تصفیه‌خانه قم می‌تواند در این وضع کم آبی در کشاورزی و صنعت و همچنین فضای سبز شهری مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdxn0s.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما