پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 32265
نماینده مردم قم در مجلس:

مذاکرات هسته‌ای نه فتح الفتوح و نه فاجعه است

قم نيوز : قم نگار: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: باید طوری برخورد کنیم که جامعه نه زیاد ذوق‌زده و نه ناامید شود به عبارتی مردم گمان نکنند که فتح‌الفتوحی صورت گرفته یا فاجعه‌ای رخ داده است.
مذاکرات هسته‌ای نه فتح الفتوح و نه فاجعه است
به گزارش قم نگار، احمد امیرآبادی ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان ۲۲۱ پروژه عمرانی هفته دولت در قم اظهار کرد: در حال حاضر فضای صمیمت و همراهی خوبی در استان به وجود آمده؛ سه نماینده قم در مجلس برای حل مشکلات مردم همراه هستند و با دولت نیز با حفظ خطوطی که قانون اساسی مشخص کرده، ارتباط خوبی برقرار شده است.

وی افزود: بر خلاف برخی حوزه‌های انتخابیه، در مواردی که جزء حقوق دولت است همکاری خوبی داشته‌ایم و اعتقاد داریم عزل و نصب مدیران جزء اختیارات دولت است و از سوی دیگر، نظارت‌های جدی بر کار مدیران داشته‌ایم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قم در وضعیتی قرار گرفته که می‌توانیم با همراهی یکدیگر، خدمات خوبی را به مردم ارائه داد، گفت: خواسته ما نمایندگان از همه دولتی‌ها، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم است و چیزی غیر از این نخواسته‌ایم و مدیران استان قم هم در همین مسیر حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز فضای کشور با وحدتی مناسب میان مجلس و دولت همراه است و نیاز دولت در اصلاح قوانین و تقنین صورت می‌گیرد و لوایح دولتی نیز در اولویت قرار می‌گیرند.

امیرآبادی با اشاره به اینکه چند قانون حساس و مهم که جزء نیازهای دولت بودند در سال گذشته در مجلس به تصویب رسیدند خاطرنشان کرد: قانون مالیات‌های مستقیم، ارزش افزوده و رفع موانع تولید از جمله این قوانین هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دولت می‌خواهیم بر اساس سیاست‌های ابلاغی رهبری برنامه ششم توسعه را تدوین و به مجلس ارائه دهد گفت: مدیرانی که به دنبال افزایش و ارتقا ردیف‌های بودجه سال ۹۵ هستند از هم‌اکنون که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال کار بر روی آن است، پیشنهادات خود را ارائه دهند تا بتوانیم با همراهی آنها از حقوق استان قم در سطح ملی دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از مذاکرات هسته‌ای و تلاش مذاکره‌کنندگان که برجام حاصل فعالیت آنهاست، امید به گشایش در وضع اقتصاد می‌رود البته باید طوری برخورد کنیم که جامعه نه زیاد ذوق‌زده و نه ناامید شود به عبارتی مردم گمان نکنند که فتح‌الفتوحی صورت گرفته یا فاجعه‌ای رخ داده است.

امیرآبادی با تاکید بر پرهیز از دو دستگی و اختلاف در کشور افزود: از سوی دیگر باید بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مراقب نفوذ دشمنان و توطئه‌های جدید آنها باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchminx.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما