يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 32022
پاسخگویی به شبهات و قراردادن اخلاق در برنامه‌های روحانیت نهادینه شود

آیت‌الله حسینی بوشهری: روحانیت برای ایجاد روحیه امید در جوانان تلاش کند‌

قم نيوز : قم نگار: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه روحانیت باید امید دهی به نسل جوان را مد‌نظر قرار دهد، گفت: پاسخگویی به شبهات و قرار دادن اخلاق باید در برنامه‌های روحانیت نهادینه شود.
آیت‌الله حسینی بوشهری: روحانیت برای ایجاد روحیه امید در جوانان تلاش کند‌
به گزارش قم نگار، آیت‌الله حسینی‌بوشهری ظهر امروز در گردهمایی طلاب، فضلا و روحانیت طبس که در مجتمع فرهنگی نرجس خاتون قم برگزار شد با اشاره به اینکه برگزاری این همایش‌ها سبب افزایش یکپارچگی و صمیمیت است، اظهارداشت: بیرق اسلام تاکنون با جانفشانی روحانیت در طول تاریخ افراشته مانده ‌و روحانیت هیچوقت برای خود کاری نکرده است.

مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه شیخ فضل الله نوری از جمله کسانی بود که این پرچم را به دست گرفته بود، افزود: وی با اقدامات خود به خوبی نشان داد روحانیت دارای چه نقش عظیمی در جامعه است و تا چه میزان می‌تواند در حفظ و حراست از جامعه نقش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رواحانیت مرزبانی دین را برعهده دارد خاطر نشان کرد: این یک افتخار برای روحانیت محسوب می‌شود و باید برای حفظ آن از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه تاریخ گواه اقدامات بسیار و موثر روحانیت است، عنوان کرد: روحانیت و بزرگان دین برای حفظ دین خون دل‌های زیادی خورده‌اند و اسلام را به این مرحله رسانده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه روحانیت امروز نقش مهمتری را بر عهده دارد، گفت: امروز باید برای حفظ انقلاب و ارکان دین تلاش شود که کار بزرگتری است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه روحانیت باید امید دهی به نسل جوان را مد نظر قرار دهد، گفت: پاسخگویی به شبهات و قرار دادن اخلاق باید در برنامه‌های روحانیت نهادینه شود.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه روحانیت باید به همه علوم آگاه باشد، تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه طلبه‌ها درس خواندن و عمل به این علم است تا به این ترتیب بتوانند جامعه را از خطرات دور نگاه دارند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciruap.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما