شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 3215
مدیر حوزه های علمیه:

ارتباط حوزه های علمیه به نفع اسلام و انقلاب است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه تاكید كرد: باید از ظرفیت عظیم ایجاد ارتباط و هماهنگی میان حوزه‌های علمیه در سراسر ایران به نفع اسلام، انقلاب و ولایت استفاده كرد.
ارتباط حوزه های علمیه به نفع اسلام و انقلاب است
به گزارش قم نیوز، آیت الله مرتضی مقتدایی روز شنبه در اولین نشست مشترك مدیران حوزه‌های علمیه استان‌ها و معاونین و مدیران ستادی گفت: اگر قرار است حوزویان موضع گیری داشته باشند این ارتباط مستقیم و یك صدا موجب اقدامات موثری می شود.

وی ادامه داد: موضع گیری روحانیت به صورت متحد و هم صدا در كل كشور، قدرت بزرگی است و امروز این همفكری و تعامل ایجاد شده و باید قدر آن را دانست.

وی با اشاره به جایگاه عظیم مدیریت حوزه‌ در استان‌ها تصریح كرد: مدیر حوزه‌ استان فردی است كه با اساتید، مدیران مدارس، اعضای شورا و علما و بزرگان استان‌ها ارتباط دارد و نباید عظمت جایگاهی را كه در آن قرار دارد فراموش كند.

مقتدایی تاكید كرد: مردم وقتی متوجه شوند شخصی در چنین جایگاه عظیمی در استان قرار دارد به دید مدیریت همه حوزه‌های استان به او نگاه می‌كنند و حرف و موضع او را موضع گیری همه روحانیت استان می‌دانند.

تعامل بیشتر میان مدیران، معرفی آنها و بهره مندی از تجربیات و پیشنهادات مدیران برای رشد و ارتقا و تحكیم فعالیت‌های حوزه‌ها، بررسی مصوبات شوراهای استانی و رفع اشكالات و برقراری ارتباط بهتر میان مدیران و اعضای شورا و رفع آسیب‌ها و مشكلاتی كه در روند تصویب مصوبات شوراها به وجود می‌آید، از جمله اهداف این نشست سه روزه است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.sq1a2bqipla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما