يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 3228
متقیان نژاد:

سهمیه قم در لیگ دسته اول تیراندازی کشور حفظ می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از حفظ سهمیه قم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور خبر داد.
سهمیه قم در لیگ دسته اول تیراندازی کشور حفظ می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان ‌نژاد تصریح کرد: در فاصله باقی مانده تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور تیم را به خوبی آماده کرده و برای کسب امتیازات لازم در لیگ به مصاف حریفان می‌رویم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در قم، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور ششمین هفته خود را در قم پشت سر گذاشت و طی آن تیراندازان تیم‌های مدعی در تلاش برای صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت کردند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: در ترکیب تیم اعزامی هیئت تیراندازی قم به پیکارهای هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور ۶ تیرانداز آمادگی حضور داشتند و در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با حریفان خود مسابقه دادند.

وی یاد آور شد: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی کشورمان، پیکارهای هفته ششم از مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت تیراندازی استان قم در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم به انجام رسید.

متقیان‌نژاد ابراز داشت: تیراندازان شرکت‌کننده در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی کشور در حالی در پیکارهای هفته ششم به میزبانی هیئت تیراندازی استان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که رقابت‌ برای صعود به لیگ برتر این رشته به حساسیت زیادی رسیده است.

وی عنوان کرد: با پایان مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور که در قم برگزار شد، در رشته تفنگ بادی محمد زائر رضایی و مسعود مهدی زادگان هر دو از تیم تیراندازی شرکت ملی حفاری به ترتیب با ۵۸۲ و ۵۷۵ امتیاز اول و دوم شدند و حامی یحیی از زنجان با ۵۷۰ امتیاز سوم شد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: همچنین در پایان رقابت‌های تیراندازی در رشته تپانچه بادی هفته ششم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، نیما کلهری از تیم هیئت تیراندازی استان زنجان با امتیاز ۵۷۴ به مقام نخست دست یافت و علی گلوی از سیستان با ۵۷۴ امتیاز دوم شد و محمدتقی نایب‌پور از اردبیل با ۵۶۴ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

وی عنوان کرد: اما در رقابت‌های بخش تیمی رشته تفنگ بادی تیم تیراندازی شرکت ملی حفاری با کسب ۱۷۲۵ امتیاز در صدر ایستاد و تیم هیئت تیراندازی استان زنجان با کسب هزار و ۶۹۰ امتیاز رتبه دوم را کسب کرد، ضمن اینکه تیم تیراندازی سیمان الماس خلخال اردبیل با به دست آوردن هزار و ۶۶۷ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

متقیان‌ نژاد بیان داشت: همچنین در پایان پیکارهای تیراندازی با تپانچه بادی، تیم مردان هیئت تیراندازی استان زنجان با کسب هزار و ۶۷۳ امتیاز رتبه نخست را کسب کرد، ضمن اینکه تیم هیئت تیراندازی استان سیستان و بلوچستان با هزار و ۶۷۰ امتیاز دوم شد و تیم هیئت تیراندازی استان اردبیل با هزار و ۶۵۲ امتیاز در رده سوم ایستاد.

وی تصریح کرد: مسابقات امسال لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور در بخش مردان با شرکت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد و تیم هیئت قم نیز در هر دو رشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.x9wrak9x7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما