چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 7545
دبیر هیئت تیراندازی استان قم خبرداد:

اعزام برترین تیراندازان قم به پیکارهای قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اعزام برترین تیراندازان نوجوان و جوان این هیئت به رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.
اعزام برترین تیراندازان قم به پیکارهای قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان نژاد اظهار داشت: یکی از مهمترین میادینی که تیراندازان مستعد و توانمند استان قم در سال جاری پیش رو دارند، مسابقات تیراندازی قهرمان کشور است که در دو رده سنی برگزار می شود.

وی ادامه داد: همه ساله تیراندازان قم در مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی پایه عملکرد بسیار خوبی داشته اند و حتی سال گذشته عنوان قهرمانی یکی از دو رشته پیکارهای کشوری به تیم اعزامی هیئت تیراندازی استان قم اختصاص یافت.

حضور موفق در لیگ و قهرمانی کشور اهداف مهم هیئت تیراندازی قم
دبیر هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: امسال حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین بعد از آن رقابت های لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه های کشور اهداف مهم هیئت تیراندازی قم در بخش قهرمانی این رشته است.

وی تصریح کرد: تیراندازی قم در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی ورزشکاران مستعدی دارد و حتی چهره هایی در حال حاضر در تیراندازی قم فعالیت می کنند که سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان را دارند.

متقیان نژاد در ادامه از پیش بینی برنامه های تمرینی و اردوهای آماده سازی برای تیراندازی قمی اعزامی به پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد و افزود: در همین راستا اردوی اماده سازی تیم جوانان و نوجوانان استان قم به منظور حضوری موفق و قوی در مسابقات قهرمان کشوری از چند هفته قبل در سالن تیراندازی شهید سردار مهدی زین الدین شروع شده است.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: حضور در اردوی آماده سازی و تمرینات منظم موجب می شود تا تیراندازان استان قم، با انگیزه تر از نظر روحی و جسمانی خود را برای شرکت در این دوره از مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور اماده کنند.

قزوین میزبان تیراندازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور
وی عنوان داشت: اعضای تیم های تیراندازی نوجوانان و جوانان قم در حال تمرینات خود را به صورت منظم زیر نظر مربیان این دو تیم برگزار می کنند که در کنار تیراندازان استان قم، تعدادی از تیراندازان تیم ملی نیز در این تمرین حضور دارند.

متقیان نژاد یاد آور شد: این دوره از مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور که کمتر از یک ماه دیگر در روزهای پایانی تیرماه برگزار می شود، از حساسیت بالایی برخوردار است ولی قطعا تیراندازان قمی حرف های زیادی برای گفتن در مسابقات قهرمان کشوری خواهند داشت.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در ادامه بیان کرد: در این دوره مسابقات قهرمان کشوری بااقتدار به میدان خواهیم رفت تا انشاءالله نتیجه مطلوب را کسب کنیم در حالی که بر اساس تقویم فدراسیون تیراندازی کشورمان، مسابقات تیراندازی قهرمان کشور در رده های سنی جوانان و نوجوانان از بیست و هفتم تیرماه به مدت چهار روز تا سی ام تیر ماه به میزبانی هیئت تیراندازی استان قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.0qma2bqppla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما