يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 23093

رقابت تیراندازان قم در مسابقات رکوردگیری تفنگ و تپانچه

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: تیراندازان قمی در مسابقات رکوردگیری رشته های تفنگ بادی و تپانچه بادی که جنبه انتخابی دارد برای عضویت در تیم قم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
رقابت تیراندازان قم در مسابقات رکوردگیری تفنگ و تپانچه
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان نژاد اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در هیئت تیراندازی استان قم انشاالله در نظر داریم برای انتخاب تیم استان به منظور حضور در مسابقات مهم کشوری از تیراندازان رکورد گیری کنیم.

وی با اشاره به شرایط و قوانین مسابقه انتخابی تیم اعزامی هیئت تیراندازی استان قم به مسابقات لیگ و پیکارهای تیراندازی قهرمانی کشور، اضافه کرد: ثبت نام از تیراندازان مایل به حضور در این رقابت ها در حالی صورت می گیرد که مسابقات طبق قوانین ۲۰۱۳ برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم ابراز داشت: هر نفر می تواند در یک رشته شرکت کند در حالی که مسابقات به صورت رایگان برگزار می می شود ولی داشتن بیمه ورزشی الزامی است و در صورت نداشتن بیمه ورزشی مبلغ ۱۰ هزار ریال و یک قطعه عکس همراه با کپی کارت ملی در هنگام ثبت نام دریافت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کارت بیمه ورزشی به عنوان کارت شناسایی افراد محسوب می شود و در زمان مسابقه باید همراه تیراندازان باشد، ضمن اینکه کسانی که دارای سلاح و تجهیزات شخصی هستند می توانند از تجهیزات خود استفاده کنند.

متقیان نژاد بیان داشت: افرادی نیز که سلاح ندارند می توانند از سلاح های هیئت تیراندازی استفاده کنند، در حالی که هیئت تیراندازی استان قم از بابت در اختیار گذاشتن تجهیزات تیراندازی از قبیل لباس، پایه و... هیچگونه مسئولیتی ندارد و در صورتی که این تجهیزات در هیئت موجود باشد آنها را در اختیار افراد قرار می دهیم.

وی یاد آور شد: دو مسابقه رکورد گیری در مدت دو روز برگزار می شود و میانگین دو رکورد ملاک انتخاب افراد خواهد بود، ضمن اینکه با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده تنها متولدین اول فروردین ماه سال ۱۳۶۳ به بعد می توانند در این رقابت ها حضور یابند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با بیان اینکه این رقابت ها علاوه بر بخش مردان در قسمت بانوان نیز برنامه ریزی و برگزار خواهد شد، عنوان کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده توسط کمیته فنی هیئت تیراندازی قم، رده سنی بانوان آزاد در نظر گرفته شده است.

وی اذعان کرد: افرادی که در این مسابقات شرکت می کنند حداقل باید به امتیازاتی که از سوی هیئت تیراندازی پیش بینی شده در مسابقات رکوردگیری دست یابند، در حالی که در تفنگ بادی آقایان ملاک کسب ۵۴۰ است و در تپانچه بادی اقایان ۵۳۰ باید کسب شود.

متقیان نژاد بیان کرد: در تفنگ بادی بانوان ۳۴۰ امتیاز و در تپانچه بادی بانوان ۳۲۰ باید کسب شود، ضمن اینکه مسابقات به صورت فرم کامل برگزار می شود و ثبت نام از علاقمندان به شرکت در این رکوردگیری و برگزاریرقابت ها در باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین صورت می گیرد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در پایان اظهار داشت: هدف ما حضور موفق در مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه های کشور و مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور است و ۶ نفر برتر هر رشته این انتخابی به عضویت تیم تیراندازی استان قم برای اعزام به مسابقات لیگ کشوری در خواهند آمد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwz9x.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما