سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 5583
دبیر هیئت تیراندازی استان قم خبر داد:

دعوت تیرانداز قمی به تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: یکی از تیراندازان آینده دار قم به اردوی تیم ملی تیراندازی نوجوانان کشورمان برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی دعوت شد.
دعوت تیرانداز قمی به تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان نژاد اظهار داشت: بعد از برگزاری نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی تیراندازی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به منظور شناخت تیراندازان مستعد کشور، تیرانداز قمی نیز برای مرحله دوم اردوی تیم ملی انتخاب شد.

وی اضافه کرد: نخستین مرحله اردوی استعدادیابی فدراسیون تیراندازی با حضور تیراندازان پسر در دو رشته در بهمن ماه برگزار شد و در آن یکی از تیراندازان آینده دار قمی نیز حضور خواهد داشت که با موفقیت در این مرحله به اردوی دوم نیز فراخوانده شده است.

رقابت تیرانداز قمی با ۱۸ ملی پوش
دبیر هیئت تیراندازی قم با اشاره به تعداد تیراندازان حاضر در این اردوی استعدادیابی، افزود: در نخستین اردوی تیم ملی ۱۸ تیرانداز از استان‌های مختلف حضور داشتند که در رشته‌های تیراندازی با تفنگ بادی و تیراندازی با تپانچه بادی زیر نظر مربیان فدراسیون تمرین کردند.

وی با اشاره به زمان برگزاری مرحله نخست اردوی تیم ملی، افزود: بدین ترتیب تیراندازان هر دو رشته تفنگ و تپانچه در بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور یافتند.

متقیان‌نژاد ابراز داشت: محمد مهره‌ساز تیرانداز دعوت شده قمی به اردوی استعدادیابی تیم ملی تیراندازی رده سنی نوجوانان استان در رشته تپانچه بادی در مرحله نخست این اردو با رقبای خود رقابت کرد و همانند رقابت‌های قهرمانی کشور توانست توانمندی خود را ارائه کند.

برگزاری مرحله دوم اردو در مجموعه آزادی تهران
وی افزود: دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی رده سنی نوجوانان کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی در حال برگزاری است و تا روز جمعه ۲۶ اسفندماه در تهران ادامه خواهد یافت.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم یاد آور شد: اردوی تیم ملی تیراندازی نوجوانان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و قرار است افراد مورد نظر برای حضور در مرحله سوم اردوی آماده سازی که فروردین ماه برگزار می‌شود، از این مرحله شناسایی شوند.

وی با اشاره به درخشش مهره‌ساز در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور، ادامه داد: مسابقات تیراندازی قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور مرداد ماه امسال به میزبانی هیئت تیراندازی استان آذربایجان شرقی برگزار شد که در این مسابقات مهره‌ساز یکی از تیراندازان موفق تیم اعزامی هیئت قم بود.

درخشش تیرانداز قمی در پیکارهای قهرمانی کشور
رییس هیئت تیراندازی قم عنوان کرد: مهره ساز در رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته تپانچه بادی در جدال با تیراندازان مدعی از استان‌های مختلف در حالی که برای نخستین بار در چنین رقابت مهم و معتبری شرکت کرده بود، با شایستگی به مقام چهارم کشور نائل شد.

وی تصریح کرد: در حین برگزاری همین رقابت‌ها بود که عملکرد قابل قبول محمد مهره‌ساز تیرانداز جوان و شایسته قم به شدت مورد توجه لازو سوچک سرمربی مطرح تیم ملی تیراندازی کشورمان قرار گرفت و این مهم مقدمه دعوت مهره ساز به تیم ملی شد.

مهره ساز در ادامه به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و یاد آور شد: تیم تیراندازی هیئت قم در مسابقات این فصل با ترکیبی از نفرات بومی که بیشتر آنها جوانان خوش آتیه تیراندازی بودند عملکرد بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.4qpa2bqp1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما