چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 3791
مهره‌ساز خبر داد:

ماندنی شدن قم در لیگ دسته اول تیراندازی

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تیراندازی استان قم از حفظ سهمیه قم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.
ماندنی شدن قم در لیگ دسته اول تیراندازی
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز تصریح کرد: امسال رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور با کیفیتی مطلوب و در سطح بالا با شرکت هفت تیم برگزار شد که تیم قم در نهایت در بین چهار تیم برتر قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت‌های هفته پایانی لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور، بیان کرد:هفته هشتم و پایانی پیکارهای لیگ دسته اول با رقابت نزدیک مدعیان صعود به لیگ برتر، به میزبانی هیئت تیراندازی استان بوشهر به انجام رسید.

رییس هیئت تیراندازی استان قم ابراز داشت: در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور، تیم‌های لیگی در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برای صعود به لیگ برتر و همچنین فرار از سقوط به لیگ دسته اول رقابت نزدیکی داشتند.

وی عنوان کرد: در رشته تفنگ بادی رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور، محمد زائر رضایی از تیم تیراندازی شرکت ملی حفاری با ۵۸۴ امتیاز بالاتر از سایر رقبا از تیم‌های دیگر موفق به کسب جایگاه نخست شد.

مهره ساز بیان داشت: این در حالی است که در مسابقات رشته تفنگ بادی، حامی یحیی از تیم تیراندازی زنجان با ۵۷۷ امتیاز عنوان دومی را کسب کرد و مسعود مهدی زادگان دیگر عضو تیم تیراندازی شرکت ملی حفاری با ۵۷۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

وی در ادامه به نتایج به دست آمده در بخش تیمی رقابت‌های رشته تفنگ بادی لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: در همین رشته و در بخش تیمی شرکت ملی حفاری با ۱۷۲۱ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

رییس هیئت تیراندازی استان قم بیان کرد: بعد از تیم مدعی حفاری اهواز، تیم تیراندازی هیئت زنجان با ۱۶۸۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه تیم تیراندازی هیئت بوشهر با ۱۶۷۵ امتیاز به رتبه سوم را کسب کرد.

وی یاد آور شد: در رشته تپانچه بادی و در پایان رقابت‌ها بخش انفرادی، نیما کلهری از زنجان با کسب ۵۶۶ امتیاز به مقام اول دست یافت و موفق به کسب مقام قهرمانی رشته تپانچه بادی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شد.

مهره ساز عنوان کرد: همچنین بعد از تیرانداز تیم هیئت زنجان، دو تیرانداز تیم میزبان هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور یعنی مهدی بارانی با ۵۶۲ امتیاز و حسن چاپی با ۵۶۱ امتیاز هر دو از بوشهر دوم و سوم شدند.

وی به رده بندی تیمی بخش تپانچه بادی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در پایان این دوره از رقابت‌ها و در بخش تیمی رشته تیراندازی با تپانچه بادی لیگ دسته اول کشور، تیم هیئت تیراندازی بوشهر با ۱۶۵۵ امتیاز، زنجان با ۱۶۵۱ امتیاز و اردبیل با ۱۶۴۳ امتیاز مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

به این ترتیب با پایان یافتن رقابت‌های این دسته تیم‌های شرکت ملی حفاری و زنجان با کسب ۱۰۴ امتیاز در مجموع رشته های تفنگ و تپانچه موفق به راهیابی به لیگ برتر شدند و تیم های لرستان و گلستان نیز به دسته دو سقوط کردند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.9bfurhbz8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما