پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 32390
منبع : مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

نشست تخصصی نقد و بررسی کتیبه های خوشنویسی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: نشست نقد و بررسی کتیبه های خوشنویسی در آثار عکس حجت الاسلام حسن محمودی توسط مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در نگارستان اشراق برگزار می گردد.
نشست تخصصی نقد و بررسی کتیبه های خوشنویسی برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، نشست تخصصی نقد و بررسی کتیبه های خوشنویسی در آثار عکس حجت الاسلام حسن محمودی با حضور استاد عبدالرضایی و اعضای انجمن خوشنویسان استان قم در نگارستان اشراق برگزار می گردد.

این نشست تخصصی روز پنج شنبه ۱۲ شهریور ساعت ۱۸ در نگارستان اشراق قم واقع در خیابان شهداء (صفائیه) بین کوچه ۱۷ و ۱۹ برگزار خواهد شد.

خاطر نشان می شود نمایشگاه عکس «نقش آیات» در نگارستان اشراق مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برپا شده است. در این نمایشگاه ۵۰ اثر عکس از حجت الاسلام حسن محمودی به نمایش گذاشته شده است. موضوع آثار به نمایش گذاشته در این نمایشگاه، نقش آیات قرآن در بناهای دینی است که در بین این آثار، عکس های مربوط به مکه مکرمه، مدینه منوره و همچنین مشهد مقدس، سهم ویژه ای دارند.

این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۶ شهریور به مدت ۲ هفته در نگارستان اشراق، صبح ها از ساعت ۹-۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷-۲۰ واقع در ابتدای خیابان شهداء (صفائیه) بین کوچه ۱۷ و ۱۹ دایر می باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgzw9w.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما