قم نيوز : قم نگار: کبدی‌کاران قم با کسب رتبه سوم مرحله گروهی از کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کبدی استاندارد باشگاه‌های کشور بازماندند.
کبدی‌کاران قم از صعود به مرحله نهایی لیگ برتر بازماندند
به گزارش قم نگار، تیم کبدی مردان قم در راه کسب مجوز حضور در مسابقات مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد مردان باشگاه‌های کشور بازی‌های بسیار خوب برابر حریفان به نمایش گذاشت و توانست در جمع ۱۶ تیم برتر عملکرد خوبی از خود ارائه کند اما در نهایت از صعود به مرحله نهایی این فصل بازماند.

تیم کبدی استاندارد مردان قم در این رقابت‌ها که در واقع مسابقات انتخابی برای شناخت بهترین‌های حال حاضر کبدی کشور به منظور عضویت در تیم ملی کبدی استاندارد کشورمان محسوب می‌شد و بین باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور به انجام رسیده است در دور مقدماتی در جدال با حریفان خود تنها یک برد به دست آورد و با توجه به باخت در دو بازی دیگر نتوانست به مرحله نهایی برسد.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کبدی کشورمان به میزبانی هیئت‌های کبدی استان‌های کرمانشاه و یزد دیدارهای مرحله مقدماتی این فصل لیگ برتر کبدی استاندارد به انجام رسید و پایان این مرحله با صعود ۱۲ تیم به مرحله نهایی همراه بود.

فدراسیون کبدی کشورمان دیدارهای مرحله مقدماتی دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی استاندارد باشگاه‌های کشور را که حکم انتخابی تیم ملی را دارد با رقابت ۱۶ تیم در کرمانشاه و یزد برگزار کرد و تیم قم نتوانست بین صعود کننده‌ها قرار بگیرد.

در این مرحله از مسابقات ۱۶ تیم به مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۲ تیم از دو منطقه به مرحله دوم مسابقات راه یافتند تا یک گام دیگر از بازی‌های این فصل سپری شود و این تعداد تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنند.

مسابقات لیگ برتر در منطقه یک به میزبانی هیئت کبدی استان کرمانشاه با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان، فارس، ارومیه و اندیمشک در گروه نخست و چهار تیم رستوران خورشید سرحدی گلستان، کبودرآهنگ، باشگاه جوانان حافظیه و ثامن‌الحجج کرمانشاه به انجام رسید.

در پایان دو روز رقابت تیم‌ها به شکل دوره‌ای، سرانجام ۶ تیم دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان، ارومیه، هیئت کبدی اندیمشک، رستوران خورشید سرحدی گلستان، باشگاه جوانان حافظیه و ثامن الحجج کرمانشاه به مرحله دوم بازی‌ها راه پیدا کردند.

همچنین رقابت‌های منطقه دو که در آن تیم قم نیز حضور داشت به میزبانی هیئت کبدی استان یزد به انجام رسید و ۸ تیم دلند گلستان، قزوین، کلات خراسان رضوی، کرمان، رعد پدافند هوایی، دولت آباد اصفهان، استقلال ساری و یزد در دو گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند.

در پایان دو روز رقابت‌های تیم‌های حاضر در این گروه، ۶ تیم کبدی مردان دلند گلستان، کرمان، رعد پدافند هوایی، دولت‌آباد اصفهان، استقلال ساری و هیئت کبدی یزد به مرحله دوم لیگ برتر کبدی استاندارد قهرمانی باشگاه‌های کشور راه یافتند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdce7v8x.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما