دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 32881
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد

سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد تومانی برای توسعه مخابرات/ واگذاری ۶۰ درصد مخابرات به بخش خصوصی

قم نيوز : قم نگار: مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه برای توسعه مخابرات ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: ۶۰ درصد مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است.
سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد تومانی برای توسعه مخابرات/ واگذاری ۶۰ درصد مخابرات به بخش خصوصی
به گزارش قم نگار، سید اسدالله دهناد ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه ۳۴ میلیون شماره تلفن ثابت در کشور وجود دارد، اظهار کرد: ۳۰ میلیون شماره ثابت به مردم واگذار شده است و چهار میلیون شماره ثابت نیز ظرفیت خالی شرکت مخابرات است که در صورت نیاز به مردم واگذار خواهد شد.

وی افزود: ۶۳ میلیون سیم کارت همراه اول به مردم واگذار شده است و بیش از پنج میلیون پورت اینترنت پرسرعت نیز وجود دارد که چهار میلیون و ۳۰۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مردم واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه برای توسعه مخابرات ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: ۶۰ درصد مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است.

دهناد تصریح کرد: از سال ۱۳۸۲ تعرفه‌های مخابرات افزایش نداشته است اما با این حال از آن سال شاهد افزایش ۶ برابری دستمزد و حقوق کارمندان مخابرات بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۵۹۰ هزار شماره تلفن ثابت در قم وجود دارد، گفت: بیش از ۴۰۰ هزار تلفن ثابت به مردم واگذار شده است که به ازای هر ۱۰۰ نفر ۴۰ نفر تلفن ثابت دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه در قم بیش از ۱۰۰ درصد است زیرا که بسیاری از مردم دارای دو سیم کارت تلفن همراه هستند.

دهناد با اشاره به اینکه در ۱۵۰ روستای قم تلفن ثابت خانگی وجود دارد، گفت: ۵۳ مرکز مخابرات در روستاها برای پست، پست بانک و اینترنت وجود دارد که این مراکز به روستاییان خدمات شرکت مخابرات را ارائه می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb8wbf.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما