پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : 88
دهناد خبر داد:

اتصال 168 مدرسه قم به شبکه اینترنت

قم نيوز : قم نیوز: جانشین مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به اینکه با ایجاد بسترهای ارتباطی، همه چیز برای تبدیل شدن قم به استان الکترونیک فراهم است، تصریح کرد: هم اکنون 432 شعبه بانکی و 168 مدرسه در استان به شبکه اینترنت متصل هستند.
اتصال 168 مدرسه قم به شبکه اینترنت
به گزارش قم نیوز، سید اسدالله دهناد با اشاره به افزایش چشمگیر و بی سابقه پهنای باند شبکه اینترنت در اختیار استان در یک سال گذشته، پهنای باند در اختیار قم را در پایان سال ۸۸ حدود ۴۶۵ مگابیت بر ثانیه ذکر کرد و گفت: این میزان با ۱۳۳ درصد افزایش هم اکنون به بیش از یک هزار و ۸۵ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

وی افزایش پهنای باند را در انتقال هر چه سریعتر داده‌ها، اجرای طرح تجمیع قبوض و پرداختهای غیرحضوری بسیار موثر عنوان کرد و بیان داشت: بر همین اساس پهنای باند اینترنت واگذار شده در اوایل سال گذشته ۱۵۱ مگابیت بر ثانیه بود که اوایل امسال به ۲۰۶ مگابیت بر ثانیه رسید که این امر نشان دهنده افزایش ۳۷ درصدی آن در یک سال گذشته است.

دهناد افزایش مشترکان اینترنت پر سرعت و رضایت آنان در قم را یکی از نتایج افزایش پهنای باند اینترنت ذکر کرد و اظهار داشت: تعداد پورتهای منصوبه ADSL به بیش از ۴۰ هزار پورت افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: با ایجاد بسترهای ارتباطی، همه چیز برای تبدیل شدن استان قم به استان الکترونیک فراهم است.

جانشین مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از افزایش پهنای باند اینترنت واگذار شده نیز خبر داد و گفت: این شاخص نیز در اواخر سال ۸۸ حدود ۳۶۹ مگابیت بر ثانیه بود که هم اکنون به بیش از ۷۲۲ مگابیت بر ثانیه رسیده و این حاکی از افزایش ۱۰۰ درصدی آن است.

وی یادآور شد: هم اکنون ۴۳۲ شعبه بانکی و ۱۶۸ مدرسه در استان به شبکه اینترنت متصل هستند.

انتهای پیام/م
https://qomnews.ir/vdcbp.bwrrhbwuui.html
نام شما
آدرس ايميل شما