دوشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 3290
حیدری خبر داد:

تمدید زمان ارسال اطلاعات به جشنواره تقدیر از برترین های صنعت در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت در قم از تمدید زمان ارسال اطلاعات واحد های صنعتی به جشنواره تا 20 دیماه سال جاری خبر داد.
تمدید زمان ارسال اطلاعات به جشنواره تقدیر از برترین های صنعت در قم
به گزارش قم نیوز، محسن حیدری گفت: به دلیل استقبال واحدهای صنعتی زمان ارسال اطلاعات واحدهای صنعتی به جشنواره از ۱۵ دیماه تا ۲۰ دیماه تمدید شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را به کارگیری علوم جدید در صنعت عنوان و اضافه کرد: فراخوان شرکت در جشنواره به تمام شرکت ها و کارخانجات صنعتی ارسال شده است و استقبال برای شرکت در جشنواره خوب بوده است.

دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت در قم مدیریت کیفیت، مدیریت بازار، مدیریت انرژی،لجستیک، شبیه سازی صنعتی و ایمنی، بهداشت و حفاظت محیط زیست را از محورهای جشنواره ذکر کرد.

حیدری اضافه کرد: واحدهای صنعتی استان برای شرکت در جشنواره باید پس از دریافت فرم، آن را مطابق با اطلاعات و مستندات خواسته شده در راهنما،تکمیل و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ابراز داشت: پس از دریافت اطلاعات واحدهای صنعتی، این اطلاعات توسط کمیته داوری متشکل از نمایندگان سازمان صنعت معدن تجارت، اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی و حفاظت محیط زیست، شرکت شهرک های صنعتی و دانشگاه های قم و صنعتی بررسی می شود.

دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت در قم با بیان اینکه شرکت های برتر در به کارگیری علوم نوین در صنعت برگزیده خواهند شد، افزود: جشنواره تقدیر از برترین های صنعت بهمن ماه امسال برگزار می شود.

حیدری افزود: استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، محیط زیست، شرکت شهرک های صنعتی، خانه صنعت و معدن، دانشگاه‌های قم، صنعتی و علوم پزشکی از حامیان برگزاری این جشنواره هستند.

یادآور می شود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۹۰۳۷۱۲-۰۲۵۱ تماس بگیرند و یا به نشانی اینترنتی www.winco.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.1dmiw6d0xgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما