سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 3730
30 بهمن ماه؛

جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت قم گفت: جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت قم 30 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن حیدری هدف از برگزاری این جشنواره را به کارگیری علوم جدید در صنعت عنوان و اضافه کرد: فراخوان شرکت در جشنواره به تمام شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی ارسال شده است و استقبال برای شرکت در جشنواره خوب بوده است.

دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت در قم مدیریت کیفیت، مدیریت بازار، مدیریت انرژی، لجستیک، شبیه سازی صنعتی و ایمنی، بهداشت و حفاظت محیط زیست را از محورهای جشنواره ذکر کرد.

وی ابراز داشت: پس از دریافت اطلاعات واحدهای صنعتی، این اطلاعات توسط کمیته داوری متشکل از نمایندگان سازمان صنعت معدن تجارت، اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی و حفاظت محیط زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه‌های قم و صنعتی بررسی می‌شود.

حیدری تصریح کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال اطلاعات واحد‌های صنعتی به دبیرخانه جشنواره در تاریخ بیستم دی ماه، برنامه پیش ممیزی این واحد‌ها با هدف تکمیل مستندات و بررسی صحت اطلاعات از تاریخ بیست و یکم دی تا سوم بهمن توسط کارشناسان دبیرخانه انجام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به استقبال واحد‌های صنعتی استان از جشنواره و زمان‌بر بودن جلسات پیش ممیزی و داوری، زمان برگزاری جشنواره از ششم بهمن ماه به تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال جاری موکول شد.

دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت در قم افزود: استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، محیط زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی، خانه صنعت و معدن و دانشگاه‌های قم و صنعتی از حامیان برگزاری این جشنواره هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.x8xbjh8f79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما