?>?> حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۷۱ مجروح و یک کشته برجای گذاشت | قم نیوز
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : 32937
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۷۱ مجروح و یک کشته برجای گذاشت

قم نيوز : قم نگار: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۵۷۱ نفر و فوت یک نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم خبر داد.
حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۷۱ مجروح و یک کشته برجای گذاشت
به گزارش قم نگار، محمدرضا حسنی اظهار داشت: از تاریخ چهارم مهر تا ۱۱ مهرماه تعداد هفت هزار و ۳۷۰ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی قم برقرار که منجر به هزار و ۳۱۳ مأموریت شده است.

وی ادامه داد: از مأموریت‌های انجام شده ۴۸۱ مورد مربوط به تصادفات بوده که ۴۱۳ مورد شهری و ۶۸ مورد نیز جاده‌ای است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: حوادث ترافیکی یک هفته گذشته ۵۷۱ مجروح برجای گذاشت که ۲۱۲ نفر سرپایی درمان شده و ۳۵۸ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و متأسفانه یک نفر نیز فوت کرد.

وی بیان کرد: مأموریت‌های مربوط به موتورسیکلت سواران ۳۲۶ مورد بوده که ۳۷۹ مجروح برجای گذاشته است که ۱۵۷ نفر سرپایی درمان شده و ۲۲۱ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

حسنی گفت: ساعت ۱۷ و ۱۱ دقیقه روز گذشته در کیلومتر ۳۵ اتوبان قم - تهران واژگونی خودروی پراید هفت مجروح برجای گذاشت که سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی ادامه داد: روز گذشته تصادف شدید در محور جعفریه چندین مجروح برجای گذاشت که پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd5n0s.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما