سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 32992
معاون امور داوطلبان هلال احمر قم:

اجرای طرح «ارمغان مهر» در قم/اهدای ۷۴۰ سبد کالا

قم نيوز : قم نگار: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح ارمغان مهر برای کمک به دانش اموزان نیازمند در قم خبر داد.
اجرای طرح «ارمغان مهر» در قم/اهدای ۷۴۰ سبد کالا
به گزارش قم نگار، امیرحسین علیمردانی اظهار داشت: اجرای طرح ارمغان مهر از ۱۵ شهریور آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه می‌یابد.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح تهیه لوازم التحریر و ارائه سبدهای غذایی به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم استان است که هزینه آن توسط خیرین، داوطلبان و موسسات خیریه تامین می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح ۷۴۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ریالی ۱۱۰ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال شامل کیف، کفش، دفتر، مداد، خودکار و سایر لوازم التحریر و همچنین سبدهای غذایی به مبلغ ۱۴۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال شامل اقلامی همچون برنج، گوشت، حبوبات و ماکارونی به خانواده دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه این طرح با رویکرد پوشش خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی انجام می‌شود، افزود: خیرین می‌توانند ضمن حضور در طرح‌های عام المنفعه حوزه داوطلبان هلال احمر، هدایای نقدی و غیر نقدی خود را نیز برای مشارکت در این طرح به حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر قم واقع در خیابان ساحلی تحویل دهند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcewo8x.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما