سه شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 3308
مدیربین الملل مركز نور؛

تقوا و ولایتمداری برجسته ترین شاخصه های انتخاب اصلح است

قم نيوز : قم نیوز: كارشناس مسائل سیاسی و مدیر بین الملل مركز نور گفت: تقوا، اصلح بودن، ولایتمداری و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی از شاخصه های اساسی در انتخاب افراد در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
تقوا و ولایتمداری برجسته ترین شاخصه های انتخاب اصلح است
به گزارش قم نیوز، محسن مس چی روز سه شنبه ضمن تاكید برلزوم مشاركت حداكثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: این انتخابات مهم ترین رویداد سیاسی اجتماعی ملت بصیر ایران در سال جهاد اقتصادی است.

وی افزود: انتخابات، نماد دموكراسی اسلامی در ایران است و در طول تاریخ انقلاب همیشه مورد هجمه ی دشمنان اسلام و نظام قرار داشته، كه با آگاهی و بصیرت ملت ایران این تهاجمات نقش بر آب شده است.

مس چی بیان داشت: افرادی كه به عنوان نمایندگان مردم برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند باید دارای سوابق خدماتی شفاف باشند و توجه ویژه ای به تامین منافع مردم و كشور داشته باشند.

مدیر بین الملل مركز نور با اشاره به نقش مسئولان در زمینه صیانت و پاسداری از آرای مردم تصریح كرد:همدلی و تعامل مردم و مسئولین زمینه ساز جلوگیری از غبار آلود شدن فضای سالم در كشور است.

وی با تبیین دستاوردهای نظام اسلامی دردوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان كرد: عزت، افتخار و صلابت نظام اسلامی به بركت خون شهدا و پایداری ملت بصیر و شریف ایران در مقابل استكبار جهانی حاصل شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.xdmiw6dmcgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما