چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 33144
مشاور استاندارقم در امور اقتصادی:

معارضات ملکی و تاسیساتی مهم‌ترین علت توقف پروژه‌های عمرانی است

قم نيوز : قم نگار: مشاور استاندار قم در امور اقتصادی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های عمرانی استان قم با کمبود اعتبار مواجه بوده است، گفت: معارضات ملکی و تاسیساتی مهم‌ترین علت توقف پروژه‌های عمرانی استان قم است.
معارضات ملکی و تاسیساتی مهم‌ترین علت توقف پروژه‌های عمرانی است
به گزارش قم نگار، جواد دلاوری درمراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استانداری قم که پیش از ظهر امروز در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه در ۵ سال تصدی عنوان معاونت امور عمرانی استانداری رویکرد تعاملی در اجرای امور حاکم بوده است، اظهار داشت: در این مدت پروژه‌های متعددی در بخش‌های مختلف از جمله حمل ونقل، آب، پروژه‌های زیربنایی و روبنایی و پروژه‌های عمران شهری بسیاری پیگیری شده است.

مشاور استاندار قم در امور اقتصادی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌ها در دست احداث است و برخی از آن‌ها با سرعت کندی رو به رو است، افزود: اعتباراتی از ردیف سفر مقام معظم رهبری برای به پایان رسیدن برخی از این پروژه‌ها تزریق شده است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود محدودیت‌های اعتباری پروژه‌های عمرانی استان قم فعال بوده‌اند، خاطرنشان کرد: اعتباراتی که از سفر مقام معظم رهبری پیش بینی شده بود باعث شد که پروژه عمرانی متوقف نداشته باشیم اما برخی از این پروژه‌ها با سرعت محدودی پیش می‌روند.

دلاوری با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی معارضات متفاوتی را در راه احداث خود دارند، افزود: برخی از معارضات ملکی و برخی تاسیساتی بوده است که عمده توقف پروژه‌ها به این معارضات برمی‌گردد.

مشاور استاندار قم با بیان اینکه ماندگار‌ترین پروژه در ۵ سال اخیر پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز بوده است، تاکیدکرد: با اعتباراتی که تخصیص می‌شود امیدواریم که این پروژه به زودی به اتمام برسد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceez8x.jh8xei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما