دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : 7964
معاون استانداری خبر داد:

افتتاح تقاطع سه سطحه میدان 72 تن

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور عمرانی استانداری قم از افتتاح اولین تقاطع سه سطحه این استان در روزهای آینده در میدان 72 تن خبر داد.
افتتاح تقاطع سه سطحه میدان 72 تن
به گزارش قم نیوز، جواد دلاوری روز دوشنبه در بازدید از پروژه تقاطع سه سطحه میدان ۷۲ تن، اذعان داشت: این پروژه كه یكی از مهم ترین پروژه های استان است از ابتدای مردادماه سال گذشته آغاز شده و با جدیت در سه شیفت كاری در حال تكمیل و اتمام است.

وی اضافه كرد: میدان ۷۲ تن یكی از گره های كور ترافیكی محسوب می شد كه با احداث این تقاطع مشكلات ترافیكی آن حل خواهد شد.

وی بیان كرد: در حال حاضر عملیات عمرانی میدان در سطح همكف و شش لاین رفت و برگشت زیرگذر این تقاطع به اتمام رسیده كه با اتمام عملیات عمرانی در هر بخش، آن بخش جهت استفاده مردم و زایران حرم مطهر كریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) بازگشایی خواهد شد.

دلاوری ضمن قدردانی از تلاش های اداره كل راه و شهرسازی استان، پیمانكار، مشاور و عوامل اجرایی، اجرای سریع و باكیفیت این پروژه را یكی از افتخارات استان بر شمرد و گفت: این پروژه بزرگ در مدت یكسال و براساس برنامه زمان بندی پیش بینی شده به پایان خواهد رسید.

رییس شورای هماهنگی ترافیك قم در تشریح نحوه اتصال این تقاطع به محورهای استان، بیان كرد: اتصال محور اراك به كاشان با استفاده از سطح منفی یك بصورت زیرگذر و به طول یكهزار و ۲۰۰ متر در شش لاین رفت و برگشت، اتصال محور اراك به آزادراه قم- تهران بصورت روگذر با رمپ جهتی به طول ۷۲۵ متر و عرض ۱۱ متر و سطح همكف میدان با كاركرد درون شهری برای دسترسی های محلی طراحی و اجرا شده است.

وی در پایان كل اعتبار هزینه شده در این طرح را حدود ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان كرد و گفت: علاوه بر اجرای مطلوب و با كیفیت این پروژه مهم ، ایجاد فضای سبز، تامین روشنایی و رفع معارضان از مهمترین موارد قابل ذكر در هزینه كرد اعتبارات پروژه می باشد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.-nqt23nwkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما