جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۳
کد مطلب : 33440

لابی صهیونیست علیه مردم فلسطین در شبکه‌های اجتماعی

قم نيوز : قم نگار: اشغالگران قدس از تمام قدرت خود استفاده می کنند تا مانع از رسیدن صدای مردم مظلوم فلسطین به گوشی جهانیان شوند.
لابی صهیونیست علیه مردم فلسطین در شبکه‌های اجتماعی
به گزارش قم نگار،‌ گروه های فشار صهیونیستی از مدیران یوتیوب، فیس بوک و توییتر خواسته اند تا مانع از انتشار مطالب، عکس ها و ویدئو هایی شوند که به ادعای آنها مروج خشونت فلسطینی ها بر علیه رژیم صهیونیست هستند.

این در حالی است که عمده تصاویر و ویدئو های منتشر شده در شبکه های اجتماعی خشونت و بی رحمی صهیونیست ها بر ضد فلسطینیان را به تصویر می کشند. در این ویدئوها کشتار بی رحمانه و توام با خونسردی زنان و مردان فلسطینی توسط سربازان و شهرک نشینان فلسطینی به تصویر کشیده شده اند.

صهیونیست ها مدعی هستند که تصاویر منتشر شده از انتفاضه تازه مردم فلسطین باعث تحریک دیگران شده و خشونت و فعالیت های تروریستی علیه یهودیان را بیشتر می کند. به گفته آن ها تروریست ها از شبکه های اجتماعی برای نمایش حمله به اسراییلی ها استفاده می کنند. پیش از این سخنگوی وزارت خارجه اسراییل هم درخواست مشابهی را از فیس بوک، توییتر و یوتیوب مطرح کرده بود.

در روزهای اخیر انتشار چند ویدئو و عکس های متعدد از حمله صهیونیست ها به مردان و زنان فلسطینی و چاقو زدن به آنها و سپس رها کردن افراد مجروح به حال خود تا زمان مرگ، موجب تحریک افکار عمومی جهان بر ضد رژیم اشغال گر قدس شده است.

در یکی از دردناک ترین ویدئو ها از این دست مزدوران صهیونیست و پلیس این رژیم، یک کودک نوجوان فلسطینی را که از ناحیه گردن هدف قرار گرفته بر روی زمین به حال خود رها کرده و با فحاشی خطاب به او می گویند: "بمیر ای حرام زاده! بمیر!". یکی از رهگذران اسراییلی نیز به پلیس می گوید: به این پسر لطف کن و گلوله ای به سرش شلیک کن. در نهایت این پسر به علت شدت خونریزی و عدم انتقال به بیمارستان به شهادت می رسد.

صهیونیست ها مدعی شده اند این نوجوان به یک شهرک نشین صهیونیست حمله کرده است، اما هیچ سند و مدرکی برای ادعای خود ارائه نکرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzo0s.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما