پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : 33675
منبع : پارسینه

چقدر طول می کشد تا سیم کارت یک طرفه شود؟

قم نيوز : قم نگار: یکی از مخاطبان گلایه کرده که بعد از ۲۰ دقیقه حرف زدن با سیم کارتی که جدید خریده، اپراتور مربوطه، طلب هزینه مکالمه کرده و پیامک زده که خطش را قطع می کند.
چقدر طول می کشد تا سیم کارت یک طرفه شود؟
به گزارش قم نگار، در بازار سیم کارتهای مختلف با قیمتهای متنوعی دیده می شود. از سیم کارتهای اعتباری تقریبا رایگان تا سیم کارتهای گران قیمتی که صدها میلیون تومان فی می خورند ولی همه این سیم کارتها در یک نکته مشترک هستند، برای همه شان برای ادامه سرویس دهی باید پول خرج کرد.
تفاوت اینجاست که برخی از این سیم کارتها، زمان زیادی برای یک طرفه کردن ارتباط مخاطبان مهلت می دهند و برخی پول مکالمه را پیشاپیش از مشترک می گیرند.

یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم اینطور گلایه کرده که بعد از یک ماه صحبت کردن با سیم کارتش، اپراتور مربوطه پیام داده که هزینه مکالمه اش را واریز کند، وگرنه قطع می شود.

یوسف زاده از پارس آباد مغان در این رابطه نوشته: باسلام"تازگیها یک سیمکارت همراه اول با پیش شماره ۹۱۴۳۵۰ از نمایندگی مخابرات درشهرستان پارس اباد خریده ام که اولا کارکرد یک ماهه اش به صورت پیامک میاد ثانیا درطول ۱ماه ۲۰دقیقه مکالمه نمی کنم متاسفانه هزینه کارکرد ماهانه اش بیش از ۲۰هزار تومن میاد واگر واریز نکنم از جانب مخابرات قطع میشه خواهان پیگیری از طرف شما وشفاف سازی از جانب مخابرات می باشم .باتشکر

در این باره همراه اول اعلام کرد مبالغی که به عنوان تضمین پرداخت از مشترکان سیم کارتهای متفاوت کرده می شود، فرق دارد. روابط عمومی این اپراتور در این باره توضیح داد: برای هر خطی با توجه به مبلغ تضمین پرداخت که برای سیمکارتها متفاوت است، فرصت مکالمه برای مشترک وجود دارد. این که مشترکان از کجا بدانند مبلغ تضمین پرداخت سیم کارت آنها چقدر است می توانند به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند و این مبلغ را استعلام کنند.

این اپراتور در ادامه توضیح داد: مشترکان می توانند ۸۰ درصد مبلغ تضمین پرداخت را صحبت کنند و در صورتی که هزینه مکالمه خود را نپردازند، سیم کارت آنها یک طرفه می شود.

به گفته روابط عمومی همراه اول سیم کارتهای جدید که قیمت کمتری دارند، طبعا دارای تضمین پرداخت کمتری هستند و در صورتی که بعد از پیامک اخطاری که می آید در صورت عدم پرداخت یک طرفه می شود و پس از مدتی دو طرفه قطع می شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdk90s.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما