جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 33684
لاریجانی در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی:

اجرای برجام باید به‌طور مستمر زیر ذره‌بین باشد

قم نيوز : قم نگار: رئیس قوه مقننه با اشاره به بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: اجرای برجام باید به طور مستمر زیر ذره بین باشد.
اجرای برجام باید به‌طور مستمر زیر ذره‌بین باشد
به گزارش قم نگار، علی لاریجانی که به قم سفر کرده است، عصر پنجشنبه با آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد اخیر مجلس، گفت: طرح جدیدی در مورد انتخابات در مجلس مطرح بود؛ همچنین بررسی برجام را در دستور کار داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای برجام، هم ایران و هم طرف غربی اقداماتی انجام دادند، افزود: اروپا و آمریکا در خصوص لغو تحریم‌ها احکامی صادر کردند و زمان اجرایی آن منوط به ارائه گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی از اقدامات ایران است که پس از ارائه گزارش آژانس، تحریم‌ها لغو خواهد شد.

لاریجانی با بیان اینکه اجرای برجام باید به طور مستمر زیر ذره‌بین باشد، گفت: طرف غربی برای لغو تحریم‌ها باید ضوابطی را تدوین کند ولی در کل مراحل اصلی برجام انجام شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای خود با مراجع تقلید در شهر مقدس قم، عصر پنج‌شنبه با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی وحید خراسانی با این استاد برجسته حوزه دیدار و گفتگو کرد.

اهدای لوح دستنوشته آیت‌الله نوری به لاریجانی
همچنین لاریجانی در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید حضور یافت با وی ملاقات کرد. در این دیدار آیت‌الله نوری همدانی لوحی را که با دست‌خط خود نوشته بود، به لاریجانی اهدا کرد.

لازم به ذکر است، صبح پنج‌شنبه علی لاریجانی با آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله مومن عضو فقهای شورای نگهبان و حجت‌الاسلام رفیعی نیز دیدار کرده بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdo90s.yt0sj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما