يکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 338
در رشته پرش سه گام؛

پدیده دو و میدانی قم نایب قهرمان شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: چهره درخشان دو و میدانی قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور شد.
پدیده دو و میدانی قم نایب قهرمان شد
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم اکرمی تصریح کرد: چهره‌های شاخص دو و میدانی کشور در بزرگ‌ترین رویداد این رشته ورزشی یعنی لیگ باشگاه‌های کشور حضور یافته بودند که در این بین شاهد درخشش نفرات اعزامی تیم قم بودیم.

وی ادامه داد: مرحله نخست رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان با استقبال خوب ورزشکاران و تماشاگران در رشته‌ها و مواد مختلف دو و میدانی در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اظهار کرد: در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور ۲۹۸ ورزشکار در قالب ۲۹ باشگاه و دسته‌های آزاد حضور داشتند که حاصل تلاش نفرات اعزامی هیئت دو و میدانی قم به این مرحله کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای پرش سه گام شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در ۲۳ ماده با حضور مدعیان در حالی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید، که از بین شش دو و میدانی کار قمی اعزامی به لیگ، میلاد دریساوی پدیده دو و میدانی قم در سال‌های اخیر موفقیت‌آمیز عمل کرد.

اکرمی عنوان کرد: دریساوی در پیکارهای ماده پرش سه گام با رکورد ۳۶ متر و ۱۵ سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا بدین ترتیب تیم قم با دست پر از میدان مرحله نخست لیگ دو و میدانی باز گردد.

وی با اشاره به ترکیب تیم دو و میدانی قم در این رقابت‌ها، ابراز کرد: محمدحسین اسکندری در ماده پرتاب وزنه، میلاد دریساوی در ماده پرش سه گام علی ذاکری و واحدیان در ماده ۴۰۰ متر، مرتضی صالحی و وحید رضایی در ماده ۲۰۰ متر نفرات اعزامی تیم هیئت دو و میدانی استان قم به این مرحله از مسابقات بودند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در این مسابقات ورزشکاران ابتدا در دو نوبت صبح و عصر در مواد۳۰ کیلومتر پیاده‌روی، ۱۱۰ متر مانع، پرتاب وزنه، پرش طول، ۱۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، پرتاب نیزه، ۴۰۰ متر، پرش با نیزه، ۵ هزار متر، رشته چهار در ۱۰۰ متر و ماده دهگانه با یکدیگر به رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ این در حالی است که دو و میدانی‌کاران در مواد دوی نیمه ماراتن، پرتاب چکش، ۴۰۰ متر، پرش سه گام، پرتاب دیسک، ۲۰۰ متر، پرش ارتفاع، ۳ هزار متر مانع، ۸۰۰ متر، چهار در ۴۰۰ متر و ۱۰ هزار متر و دهگانه نیز در ادامه این مسابقات به رقابت پرداختند.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش مردان امسال در سه مرحله به انجام خواهد رسید و طی آن مسابقات مرحله اول و دوم لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در دو روز و مرحله سوم در تمام مواد در سه مرحله به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcht6nxd23nx.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما