جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 34218
در دیدار با وزیر امور خارجه مطرح شد

آیت‌الله نوری‌همدانی: برجام با رعایت رهنمودهای 9 گانه رهبر انقلاب اجرایی شود

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان گفت: در موضوع برجام باید با رعایت رهنمودهای 9 گانه مقام معظم رهبری و مراقبت از نفوذ دشمن اقدام کرد. مراجع نیز در همه حال همراه شما هستند تا به اهدافی که نظام دنبال می‌کند، برسید.
آیت‌الله نوری‌همدانی: برجام با رعایت رهنمودهای 9 گانه رهبر انقلاب اجرایی شود
به گزارش قم نگار، آیت الله نوری همدانی در دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اظهارداشت: یکی از کسانی که در راه اقتدار اسلامی به خوبی گام برداشته است و فکر، فرهنگ، تعهد و تدین ایشان مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته، آقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه تیم هسته‌ای توانست با قدرت و عزت در برابر صف آرایی‌هایی که استکبار بوجود آورده بود، ایستادگی کند و با قدرت حرف ملت را بزند و از لحاظ منطق و استدلال بسیار عالی عمل کرد، افزود: در حقیقت تیم هسته‌ای توانست قدرت و عزت اسلام و انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دهد و این مذاکرات دنیا را با قدرت جمهوری اسلامی ایران بیشتر از گذشته آشنا کرد.

وی خاطر نشان کرد: در موضوع برجام باید با رعایت رهنمودهای ۹ گانه مقام معظم رهبری و مراقبت از نفوذ دشمن اقدام کرد. مراجع نیز در همه حال همراه شما هستند تا به اهدافی که نظام دنبال می‌کند، برسید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdch6inx.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما