پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 34448
منبع : قم نگار
مسئول دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی:

فراخوان جشنواره هنر آسمانی تا پایان آذر تمدید شد

قم نيوز : قم نگار: مسئول دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی از تمدید فراخوان شرکت در این جشنواره تا پایان آذرماه خبر داد.
فراخوان جشنواره هنر آسمانی تا پایان آذر تمدید شد
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام محمود ملکدار پنجشنبه ۲۸ آبان در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ضمن تشریح جزئیات فراخوان جشنواره هنر آسمانی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۵ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی قالبهای آثار قابل ارائه در این جشنواره را شامل داستان، شعر و پژوهش دانست و اضافه کرد: این جشنواره ویژه آثار هنری برادران و خواهران طلبه است.

مسئول دبیرخانه گفت: در بخش داستان، آثار قابل ارائه در قالبهای داستان کوتاه، رمان و داستان کودک و نوجوان داوری میشوند و موضوع بخش ویژه سبک زندگی طلبگی و نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: در بخش شعر، آثار قابل ارائه در قالبهای شعر کلاسیک، شعر نو، شعر کودک و نوجوان، شعر طنز، ترجمه و کوتاه‌نوشت داوری می‌شوند و موضوع بخش ویژه شعر، وحدت اسلامی و نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام ملکدار اضافه کرد: در زمینه پژوهش شرکت‌کنندگان میتوانند آثار خود را به صورت تخصصی در حوزه چیستی هنر اسلامی و هنر و اخلاق ارائه کنند و یا در بخش آزاد با عنوان هنر و رسانه در این جشنواره شرکت کنند.

حجت‌الاسلام ملکدار ادامه داد: در این بخش همچنین شرکتک‌نندگان میتوانند در زمینه راهکارهای طرح مفاهیم اخلاقی در داستان و نسبت زبان با فرم داستان و ظرفیت و آسیبهای نمادهای زمینی در شعر معنوی و مولفه‌ها، ظرفیتها و بایسته‌های شعر حوزه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcc40q1.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما