دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : 34565
منبع : روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم
فرهنگ ایثار و شهادت عامل اصلی ایستادگی و پیروزی دربرابر دشمنان است

آیت‌الله شاهرودی: بصیرت و ایستادگی ملت ایران الگویی برای مسلمانان جهان است

قم نيوز : قم نگار: آیت‌الله شاهرودی گفت: شهادت‌ها و بصیرت ملت ایران و ایستادگی آنان بر آرمان‌های شهدا سبب شد تا این ملت بعد از دهه‌ها مقاومت به الگویی برای ملت‌های مسلمان و آزاده تبدیل شود.
آیت‌الله شاهرودی: بصیرت و ایستادگی ملت ایران الگویی برای مسلمانان جهان است
به گزارش قم نگار، آیت الله سید هاشم شاهرودی در دیدار با مدیرکل‌ امور ایثارگران استان قم، اظهارداشت: خدمتی که شما در بنیاد شهید به خانواده معظم شهدا و احیای فرهنگ ایثار و شهادت دارید کاری جهادی و ارزشمند است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: روحیه شهادت‌طلبی نقش اصلی را در حفظ دین و آرمان‌های دین و اسلام ایفا می‌کند این فرهنگ امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است فرهنگی که سبب ایستادگی حزب الله در برابر صهیونیست‌ها و یمن در برابر آل‌سعود شده است.

وی خاطرنشان کرد: وصایای شهدا، زندگینامه و روحیات آنان و صبر خانواده‌هایشان باید تبدیل به کتاب و فیلم‌ها از زندگی شهدا ساخته شود.

آیت‌الله شاهرودی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت عامل اصلی ایستادگی و مقابله و پیروزی دربرابر دشمنان است، تجهیزات و امکانات نظامی اگرچه ضروری است اما آنچه سبب شد در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود کمبود امکانات نظامی در برابر دنیا پیروز شویم همین روحیه بود.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری به بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: این بیداری اسلامی که امروز در یمن و دیگر کشور‌ها شاهد هستیم منشاء گرفته از انقلاب اسلامی است. این شهادت‌ها و بصیرت ملت ایران و ایستادگی آنان بر آرمان‌های شهدا سبب شد تا این ملت بعد از دهه‌ها مقاومت به الگویی برای ملت‌های مسلمان و آزاده تبدیل شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccppq1.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما