دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 35036
مدیرکل هواشناسی استان قم:

قم سردتر می‌شود/ ادامه بارش برف در قم تا ساعات پایانی امروز

قم نيوز : مدیرکل هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه بارش برف تا پایان امروز ادامه دارد، گفت: میزان بارش برف تا ساعت ۹ صبح امروز ۶ سانتی متر بوده است.
قم سردتر می‌شود/ ادامه بارش برف در قم تا ساعات پایانی امروز
به گزارش قم نگار، یحیی زارع  با اشاره به اینکه بارش برف و وزش باد را در وضعیت آب و هوای قم شاهد هستیم، اظهار داشت: بارش برف تا پایان روز ادامه دارد و از اوایل شب با کاهش ابر و کاهش دما مواجه هستیم.

مدیرکل هواشناسی استان قم با بیان اینکه حداکثر دمای امروز به ۳ درجه بالای صفر می‌رسد، افزود: حداقل دمای فردا صبح به منفی ۳ درجه می‌رسد، فردا کمی تا قسمتی ابری با وزش باد نسبتاً شدید همراه است.

وی خاطرنشان کرد: فردا به تدریج با کاهش ابر و کاهش باد مواجه خواهیم بود و حداکثر دمای فردا ۷ درجه است، حداقل هوای پس فردا هم منفی ۶ است و از پس فردا هوا صاف و آرام است تا اواسط هفته آینده که باز با سامانه جدید مواجه خواهیم بود.

زارع با بیان اینکه در تعطیلات آخر هفته دمای هوا کاهش پیدا کرده به منحای ۷ در روز جمعه می‌رسد، تصریح کرد: دستجرد در حال حاضر با دمای صفر درجه سردترین نقطه قم است.

مدیرکل هواشناسی استان قم عنوان کرد: میزان بارش برف تا ساعت ۹ امروز ۶ سانتی‌متر بوده است و ۹ و ۲ دهم میلیمتر آب حاصل است برق است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcg3z9w.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما