سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 35095
منبع : قم نگار
رئيس بنياد نخبگان استان قم خبر داد

حمايت از ۷ طرح علمي با راعتبار ۴۰۰ ميليون يال در سال جاري

قم نيوز : قم نگار: رئيس بنياد نخبگان استان قم از حمايت اين نهاد از ۷ طرح علمي با اعتبار ۴۰۰ ميليون ريال در سال جاري خبر داد.
حمايت از ۷ طرح علمي با راعتبار ۴۰۰ ميليون يال در سال جاري
به گزارش قم نگار، دکتر محمد محمد رضایی رئیس بنیاد نخبگان استان قم در بازديد از نمايشگاه پژوهش، فناوري و فن بازار استان قم در دانشگاه قم،‌ طي سخناني به بيان فعاليت هاي بنیاد نخبگان در راستاي حمايت از افراد برتر علمي استان پرداخت.
وي افزود: بنياد نخبگان به فن آوران، صاحبان ایده و مخترعیني که در جشنواره های خوارزمی و ملی و جهانی علمی و مهارتی برگزیده شده باشند، تسهیلات بلاعوض برای طراحی نمونه اولیه اعطا می کند و با معرفی به پارک های علم و فناوری و مراکز شتاب دهنده،زمینه ثبت شرکت های دانش بینان و نیز تجاری سازی محصولات را فراهم می نماید.
محمدرضايي با اشاره به ۴۷ طرح حمایت شده از ابتدای تأسیس این مرکز تاكنون افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری نيز ۷ طرح مورد حمایت تسهیلات بلاعوض، جمعا به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال قرار گرفته اند تا با ساخت نمونه
در چارچوب های اولیه وآزمایشی برای تولید تجاری آماده شوند.
رئیس بنیاد نخبگان استان به حضور همزمان استان در جشنواره منطقه ای کوهرنگ در استان مرکزی اشاره و ادامه داد: فراخوان حضور در جشنواره از ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان بود که از ۸ طرح ارائه شده ۴ طرح پس از بررسی و داوری اولیه به جشنواره منطقه ای راه یافت که ۱۵ و ۱۶ آذر برگزار شد و هریک از طرح هایی که موفق به کسب امتیازات لازم شوند از تسهیلات مربوط به این سطح برخوردار خواهند شد.
دکتر محمد رضایی همچنین به حضور فعال این بنیاد در بخش های مختلف نمایشگاه هفته پژوهش از جمله بخش فن بازار و داوری در بخش فن آوری و ایده های برتر اشاره نمود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbsgbf.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما