سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 35098
رئیس جهاد دانشگاهی استان قم:

کرسی‌های آزاداندیشی همزمان با دهه‌ بصیرت در دانشگاه‌های قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: رئیس جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به اینکه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی باید در دانشگاه‌ها از سر گرفته شود، گفت: برگزاری این کرسی‌ها در دهه بصیرت و دهه فجر از برنامه‌های ما است.
کرسی‌های آزاداندیشی همزمان با دهه‌ بصیرت در دانشگاه‌های قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگاری، محمدابراهیم فقیه‌زاده ظهر امروز در جلسه اعضای مجمع نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت دهه بصیرت، میثاق امت با ولایت و دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان از جمله اقشاری هستند که باید با توجه به گستردگی فعالیت‌هایشان در روز دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری سهمیه مخصوص داشته باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به اینکه با توجه به تقارن زمانی ۱۹ دی و آغاز امتحانات دانشگاهی، دانشجویان امکان کمتری برای حضور در این مراسم دارند افزود: حضور فعال دانش جویان و کسانی که صاحب سبک و ایده هستند باید در این مراسم و سایر مراسم دهه بصیرت دیده شود.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش جویان در برنامه‌های دهه بصیرت و دهه فجر نیاز به نگرش مجدد داشت خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره‌هایی که برون داد آن در دهه فجر باشد یکی از نیازهای امروز ما در دانشگاه است.

فقیه‌زاده با اشاره به اینکه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی باید در دانشگاه‌ها از سر گرفته شود تصریح کرد: برگزاری این کرسی‌ها در دهه بصیرت و دهه فجر از برنامه‌های ما است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم با بیان اینکه نیاز به هدفمند شدن و سازماندهی کامل اقدام کردن از جمله مواری است که باید در برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها مد نظر داشته باشیم عنوان کرد: تشکل‌های دانشجویی مستقل باید با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات بتوانند برون داده‌ای خود را به خصوص در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با ارائه موضوعات در غالب هنرهای تجسمی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcev78x.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما