پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 35345
از صبح پنج‌شنبه

مسابقات لیگ بر‌تر تنیس روی میز بانوان در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نگار: مسابقات لیگ بر‌تر تنیس روی میز نوجوانان دختر از صبح امروز پنج شنبه در قم آغاز به کار کرد.
مسابقات لیگ بر‌تر تنیس روی میز بانوان در قم آغاز شد
به گزارش قم نگار، مسابقات لیگ بر‌تر تنیس روی میز دختران کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان از امروز در قم برگزار می‌شود.

این مسابقات از صبح پنج‌شنبه ۲۶ آذر در خانه تنیس روی میز استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر آغاز شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات طی ۲ روز با هم به رقابت می‌پردازند.

تیم تنیس روی میز دختران قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات است که با مربی‌گری فاطمه محقق در خانه به میدان می‌رود و به دنبال کسب نتایج مطلوب است.

شقایق حسین‌زاده، هلیا اصغری، پریناز حاجیلو، حانیه عموییان، ساره احمدی و فائزه نصیرایی ترکیب تیم تنیس روی میز استان قم در لیگ بر‌تر نونهالان و نوجوانان را تشکیل می‌دهند.

استان قم چندی پیش میزبانی از مسابقات رنکینگ نوجوانان و نونهالان دختر کشور را بر عهده داشت و میزبانی از این مسابقات که به نحو شایسته صورت گرفت سبب شد مسابقات لیگ بر‌تر نیز در قم برگزار شود.

با توجه به راه اندازی خانه تنیس روی میز قم از زمستان سال گذشته و میزبانی از اردوی تیم ملی نونهالان و برگزاری موفق یکی دو رویداد کشوری، شانس قم برای میزبانی از مسابقات معتبر و اردوی تیم‌های ملی در آینده بسیار زیاد است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjitet.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما